ارتش عراق 10 تروریست داعش را به هلاکت رساند+جزئیات

کدخبر: ۶۳۳۸۹۶
اقتصادنیوز: ارتش عراق از به هلاکت رسیدن ۱۰ عضو گروه تروریستی داعش خبر داد.
ارتش عراق 10 تروریست داعش را به هلاکت رساند+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ تروریست توسط نیروهای امنیتی عراق در عملیات نظامی «وعد الحق الثالثة» به هلاکت رسیدند و نیروهای ارتش و حشد شعبی در این عملیات مشارکت داشته و این عملیات استان‌های دیالی، کرکوک، صلاح الدین و الانبار را دربرمی‌گیرد.

خبر مرتبط
اتمام حجت بغداد با واشنگتن/ تهدید داعش به روایت چهره امنیتی عراق

اقتصادنیوز: قاسم الاعرجی یکی از مقام های ارشد امنیتی عراق در مصاحبه با ریسپانسیبل استست کرفت ضمن اشاره به تهدیدهایی چون قاچاق مواد مخدر و فعالیت های گروه تروریستی داعش، به جنگ در غزه اشاره کرد و به شکلی ضمنی خواستار خروج نظامیان آمریکایی از عراق شد.

براساس گزارش روسیا الیوم، در بیانیه مذکور همچنین آمده است در ادامه این عملیات و در اثنای تعقیب و پیگرد تروریست‌ها در صحرای «وادی الثرثار» نیروهای هنگ حشد الغربیه و حشد القائم یک دستگاه خودرو از نوع پیکاپ که داخل آن چهار تروریست وجود داشت و یکی از آنها کمربندی انفجاری بسته بود شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و نیروهای عراق موفق شدند این تروریست‌ها را از پای درآورند.

در بیانیه‌ای دیگر آمده است نیروهای ارتش حملات هوایی دقیقی را نیمه شب شنبه انجام دادند و اعضای ۲ گروه تروریستی را به هلاکت رساندند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید