سقوط بالن آرزوها در شب چهارشنبه سوری حادثه آفرید

کدخبر: ۶۳۴۳۴۳
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات یک حادثه آتش‌سوزی بر اثر سقوط بالن آرزوها در شب چهارشنبه سوری را اعلام کرد.
سقوط بالن آرزوها در شب چهارشنبه سوری حادثه آفرید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی،  در این باره گفت: حوالی ساعت ۲۰ امروز یک مورد حریق در مجاورت یک ایستگاه گاز به سامانه ۱۲۵اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۸۲ را به محل حادثه واقع در خانی آباد نو، خیابان دانشگاه اعزام کرد.

خبر مرتبط
حوادث دلخراش در این استان در شب چهارشنبه سوری/چند نفر مجبور به تخلیه چشم شدند؟

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی در شب چهارشنبه سوری بر اثر حوادث از انجام سه مورد تخلیه چشم خبر داد.

وی با بیان اینکه در این محل ضایعات چوب و تخته و لاستیک دچار حریق شده بود، گفت: با توجه به اینکه این محل در مجاورت ایستگاه گاز قرار داشت، آتش‌سوزی رخ داده ممکن بود سبب انفجار شود، از این رو بلافاصله عوامل آتش‌نشانی نسبت به ایمن‌سازی محل و اطفاء حریق اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه سقوط بالن آرزوها در محل بود، گفت: بارها درباره سقوط بالن آرزوها وخسارات ناشی از آن هشدار داده شده است. این بالن‌ها مناسب شهر تهران نیست و عمدتا در مناطق ساحلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید