در اندیکا؛

ضرب و شتم بازرسان بهداشتی دامپزشکی حین انجام ماموریت

کدخبر: ۶۳۵۷۷۶
اقتصادنیوز: مدیرکل دامپزشکی خوزستان از ضرب ‌و شتم بازرسان حین اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی خبر داد.
ضرب و شتم بازرسان بهداشتی دامپزشکی حین انجام ماموریت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «ناصر عسکری‌فرد» مدیرکل دامپزشکی خوزستان اظهار کرد: در دهمین روز اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپرشکی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳، بازرسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان اندیکا حین انجام بازرسی بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در پی ضبط گوشت غیر قابل مصرف در یکی از واحدهای قصابی بودند که متصدی این واحد با بازرسان اداره درگیر شد و اقدام به فحاشی و ضرب و شتم آن‌ها کرد.

خبر مرتبط
بازداشت عامل ضرب و شتم یک زن در بازار ساری

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی ساری از بازداشت و دستگیری عامل ضرب و شتم یک زن در بازار ساری خبر داد.

وی افزود: در پی این حادثه از طریق هماهنگی با دادستان و نیروی انتظامی شهرستان اندیکا، فرد خاطی دستگیر و پس از طرح شکایت و انجام مراحل قانونی در مرجع قضایی به دستور دادستان روانه زندان شد که در این مورد از همکاری دادستان شهرستان تشکر می‌کنیم.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان با ابراز تاسف از وقوع این برخورد با حافظان سلامت جامعه انسانی گفت: کارشناسان بهداشتی دامپزشکی با گمنامی، همواره پاسبانان و پاسداران سلامت آحاد جامعه هستند و در روزهای تعطیل و غیر تعطیل، رسالت حفاظت و حراست از بهداشت عمومی جامعه را انجام می‌دهند و در این راه، محتمل سختی‌ها و مشقت‌های زیادی می‌شوند. این نیروها جان و سلامت خود را به خطر می‌اندازند  و باید به وجود تک تک آن‌ها و زحمات مخلصانه آن‌ها افتخار کنیم.

عسکری‌فرد بیان کرد: پیگیر تمام حقوق معنوی و مادی این کارشناسان هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید