در مینودشت؛

دستگیری باند 7 نفره سارقان حرفه‌ای منزل در مخفیگاهشان

کدخبر: ۶۳۶۲۲۵
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت از دستگیری باند هفت نفره سارقان حرفه ای منزل در این شهرستان خبر داد.
دستگیری باند 7 نفره سارقان حرفه‌ای منزل در مخفیگاهشان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرهنگ علی اکبر بای شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مینودشت با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی باند سارقان حرفه‌ای منزل که از استان‌های همجوار و گلستان سرقت می‌کردند، شدند.

وی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی و تلاش‌های شبانه روزی باند هفت نفره سارقان منزل با هماهنگی قضائی طی دو عملیات هم زمان و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان آلات و ادوات مجرمانه و اموال مسروقه کشف شد.

بای اظهار کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی می‌شدند، پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیسی و کشف اموال مسروقه چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشودند.

خبر مرتبط
این استان مرگبارترین نقطه کشور است+ اینفوگرافیک

اقتصادنیوز: سه استان کشور در ایام نوروز بیشترین میزان تلفات را داشته اند و عنوان مرگبارترین استان های کشور را به خود اختصاص داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت با اشاره به توقیف ۳ دستگاه خودرو از متهمان که مجهز به سیستم دودزا بوده، گفت: تحقیقات در راستای شناسایی سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از مردم خواست با توجه به تعطیلات عید و ایام ماه مبارک رمضان چنانچه قصد مسافرت دارند منازل خود را به فرد امین بسپارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید