ترفند یک خانواده برای قاچاق مواد مخدر+عکس

کدخبر: ۶۳۶۵۱۴
اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک از یک خودرو خبر داد و گفت: این محموله قاچاق از وسایل یک باند قاچاقچی که سعی داشتند در پوشش خانواده و در حال سفر خود را نشان دهند، کشف شد.
ترفند یک خانواده برای قاچاق مواد مخدر+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ حسین باباپور گفت: با ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ سابقه دار، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی متهم مورد نظر مشخص شد، وی در پوشش باند خانوادگی و به بهانه مسافرت نوروزی مقادیری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

10939981_240

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: ماموران بلافاصله به محور‌های مواصلاتی استان تهران اعزام شدند و بعد از چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودروی‌های مشکوک، خودروی این باند خانوادگی را در آزادراه قم - تهران متوقف و اعضا را دستگیر کردند.

­

خبر مرتبط
اعلام میزان کاهش ترانزیت موادمخدر توسط دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر

اقتصادنیوز: دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، اعلام کرد: به دلیل افزایش ریسک، شاهد کاهش ۲۰ درصدی ترانزیت موادمخدر از خاک ایران هستیم.

سرهنگ باباپور افزود: متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و اعتراف به جرم خود، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید