واکنش آشنا به صحبت‌های رئیس شورای اطلاع رسانی دولت رئیسی: بجای پرخاشگری بررسی کنید

کدخبر: ۶۳۷۲۸۱
مشاور رئیس جمهور سابق به گفته‌های رئیس شورای اطلاع رسانی دولت واکنش نشان داد.
واکنش آشنا به صحبت‌های رئیس شورای اطلاع رسانی دولت رئیسی: بجای پرخاشگری بررسی کنید

حسام الدین آشنا نوشت: به جای پرخاشگری مناسب است سوابق را بررسی کرده و ببینید علت طرح مساله در جلسه سران سه گانه کاهش مصرف، صادرات مازاد تولید برای جبران کسر درآمد ارزی و تأمین ریالی برای کمک به اقشار کم‌درآمد بود یا خیر؟ آیا جناب آقای رئیسی با ارسال یک توئیت مخالفت علنی خود را اعلام کرده‌اند یا خیر؟مصوبه جلسه شورای‌عالی هماهنگی سه قوه در 3 بند برای افزایش بهای نزین و گازوئیل سهمیه‌ای،عدم تغییر این‌قیمت تا پایان سال ۱۳۹۹ وصرف همه درآمدهای ناشی از این فاز برای بهبود زندگی مردم، مربوط به سوم شهریور ماه ۱۳۹۸ و مصوبه هیئت وزیران مبنی بر حذف افزایش قیمت گازوئیل در۲۲ آبان است.

خبر مرتبط
واکنش تند خلجی به سخنان جدید روحانی درباره افزایش قیمت بنزین

اقتصادنیوز : رییس شورای اطلاع رسانی دولت در صفحه شخصی به اظهارات اخیر رییس جمهور سابق درباره گران شدن بنزین در سال ۹۸ واکنش نشان داد و خطاب به وی نوشت: ۸ سال با مردم صداقت نداشتید و نتیجه آن سقوط محبوبیت دولت به ۷ درصد در پایان دوره ریاست‌جمهوری‌ شد اما حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید.

لازم به ذکر است، خلجی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به مصاحبه رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان ۱۳۹۸ نوشته بود: در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید! همین دروغگویی‌هاست که باعث رد صلاحیت می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید