حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به مقر‌های نظامی اسرائیل

کدخبر: ۶۳۷۴۴۰
اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی، موشکی و راکتی به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به مقر‌های نظامی اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حزب الله لبنان نقش محوری در مهار رژیم صهیونیستی طی جنگ اخیر در غزه ایفا کرده است به طوری که نیرو‌های مقاومت موفق شده اند نیمی از ارتش این رژیم را در محور شمالی درگیر کنند. حزب الله طی تبادل آتش با طرف صهیونیست به خوبی نشان داده است از بازدارندگی کافی برای درهم کوبیدن صهیونیست‌ها برخوردار است. 

به گزارش الجزیره، حزب الله لبنان امروز (شنبه) اعلام کرد یک حمله پهپادی را علیه مقر‌های فرماندهی ارتش اسراییل در شهرک یائیرا در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این گروه آمده است: طی عملیات پهپادی نیرو‌های مقاومت علیه مراکز فرماندهی نظامی اسراییل در شهرک یائیرا در شمال اسراییل، اهداف مورد نظر با دقت بالا مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شدند. 

این هشتمین حمله از سوی حزب الله لبنان طی امروز محسوب می‌شود. پیش‌تر این گروه از هدف قرار دادن یک مکان نظامی در کفارچوبا (Kfarchouba) با موشک برکان خبر داده بود. 

حزب الله همچنین از هدف قرار دادن مستقیم یک سایت راداری در مزارع اشغالی شبعا با موشک و راکت خبر داد و افزود: یک حمله راکتی دیگر که با تلفات به نظامیان صهیونیست همراه بود در منطقه آدامیت کیبوتص انجام گرفت. 

کیبوتص یک جامعه محلی در سرزمین‌های اشغالی اطلاق می‌شود که به طور سنتی بر پایه کشاورزی بنا شده است. بیش از ۲۷۰ کیبوتص در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید