واکنش خاتمی به جنایت تروریستی دمشق+بیانیه

کدخبر: ۶۳۸۳۴۳
اقتصادنیوز: سید محمد خاتمی در بیانیه‌ای نوشت: بر عهده‌ نهادهای بین‌المللی به خصوص شورای امنیت سازمان ملل است که نسبت به نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت در غزه و نیز نقض ضوابط مسلم بین‌المللی، این رژیم طاغی را محکوم کنند.
واکنش خاتمی به جنایت تروریستی دمشق+بیانیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، رئیس دولت اصلاحات بیانیه ای را منتشر کرد.

در این بیانیه سید محمد خاتمی آمده است: اسرائیل همچنان دامنه جنایات خود را گسترش می دهد و این بار با حمله ناجوانمردانه به مرکز دیپلماتیک ایران در سوریه که طبق ضوابط بین المللی از مصونیت برخوردار است، عده ای از هم‌وطنان عزیز ما را به شهادت رساند.

خبر مرتبط
بیانیه مهم ستاد کل نیروهای مسلح پس از جنایات اسرائیل در دمشق

اقتصادنیوز: در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس آمده است: اقدام بزدلانه و تروریستی صهیونیست‌ها در تجاوز خارج از عرف و قوانین بین‌المللی از جمله هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن چند تن از دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی کشورمان، نشان از استیصال، زوال و سرشکستگی دشمن داشته و بی‌شک برای این جنایت وحشیانه هزینه های سنگین تری را خواهند پرداخت.

ضمن عرض تسلیت و نیز آرزوی علو درجات برای شهیدان عزیز و محفوظ بودن حق ایران برای واکنش به این جنایت با رعایت مصلحت دراز مدت ایران و منطقه، بر عهده‌ی نهادهای بین المللی به خصوص شورای امنیت سازمان ملل است که نسبت به نسل کشی و جنایت علیه بشریت در غزه و نیز نقض ضوابط مسلم بین المللی این رژیم طاغی را محکوم و او را از ادامه تجاوز در غزه و نیز نقض مکرر قوانین بین المللی باز دارد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید