چالش جدید پرسپولیس/چه‌کسی سنگربان سرخپوشان می‌شود؟

کدخبر: ۶۳۸۷۰۵
اقتصادنیوز: باتوجه به دوری اجباری بیرانوند از میادین، سوال اصلی این است که چه کسی جایگزین او خواهد شد؟
چالش جدید پرسپولیس/چه‌کسی سنگربان سرخپوشان می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز، علیرضا بیرانوند در اردوی تمرینات تیم ملی فوتبال ایران از ناحیه مچ دچار آسیب‌دیدگی جدی شد به طوری که با توصیه پزشکان، حدود چهار هفته امکان شرکت در دیگر رقابت های حساس پرسپولیس را از دست داده است.

تنها دروازه بان جایگزین بیرانوند در روزهای غیبت او، امیررضا رفیعی است و حالا که بیرانوند مجبور به گچ گرفتن مچ دستش شده است، گمانه زنی ها در خصوص جذب گلر جدید برای پرسپولیس آغاز شده است.

مخالفت بیرو با جذب گلر خارجی

بر اساس مطلبی که خبرگزاری مهر منتشر کرده است،‌ کادر فنی پرسپولیس چاره‌ای جز اطاعت از تصمیم‌های بیرانوند ندارد.

دروازه بان تیم ملی ایران در ابتدای فصل مانع جذب دروازه بان دوم خارجی برای پرسپولیس شد تا رفیعی به عنوان گلری جوان جانشین او در فصل جاری شود و حالا وظیفه‌ای سنگین برای پر کردن جای خالی او دارد.

خبر مرتبط
آخرین وضعیت حضور بیرانوند در پرسپولیس

اقتصادنیوز: علیرضا حقیقت گفت: با توجه به آسیب‌دیدگی به جا مانده بیرانوند در اردوی تیم ملی، فردا در کمیسیون پزشکی، در ارتباط با آسیب‌دیدگی او تصمیم‌گیری می‌شود.

رفیعی در فصل جاری تنها یک بار مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب دروازه سرخپوشان به دلیل محرومیت بیرانوند قرار گرفت که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس همراه بود.

ایرنا هم گزارش داده است که پرسپولیس برای پر کردن جای خالی بیرانوند قرار نیست گلر دیگری جذب کند و رفیعی در ادامه رقابت های لیگ برتر از قفس توری سرخپوشان محافظت می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید