خشم خانواده اسرای اسرائیلی فوران کرد/تظاهرات مقابل وزارت جنگ در تل‌آویو+ فیلم

کدخبر: ۶۳۹۰۳۶
اقتصادنیوز: منابع خبری از تظاهرات اسرائیلی‌ها در مقابل وزارت جنگ اسرائیل در تل‌آویو خبر دادند
خشم خانواده اسرای اسرائیلی فوران کرد/تظاهرات مقابل وزارت جنگ در تل‌آویو+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: اسراییلی‌ها در مقابل وزارت جنگ در تل‌آویو علیه کابینه تظاهرات کردند.

خبر مرتبط
خط و نشان جهاد اسلامی برای اسرائیل/هرگز از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که این جنبش هرگز از خواسته‌های خود مبنی بر عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از نوار غزه دست نمی‌کشد.

برپایه این گزارش، تظاهرکنندگان با ایجاد موانع و بستن جاده «بگین» در مقابل مقر وزارت جنگ، خواستار آزادی همه اسرا شدند.

این رسانه صهیونیستی همچنین اعلام کرد، در نیویورک نیز تظاهرات مشابهی در مقابل مقر سازمان ملل برگزار شده‌است و معترضان در آنجا نیز خواستار آزادی اسرای صهیونیست هستند.

طبق این گزارش، در میان تظاهرکنندگان، اعضای کنگره، سازمان‌های یهودی، اسرای آزاد شده و اعضای خانواده اسرای کنونی حضور داشتند.

معترضان همچنین خواستار ‌توافق فوری برای مبادله اسرا با مقاومت در غزه هستند.

لازم به ذکر است که عملیات «طوفان الاقصی» از سوی مقاومت فلسطین منجر به تشدید شکاف دو دستگی سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است.

اخیرا نیز روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه کنونی رژیم به نخست‌وزیری نتانیاهو و همچنین ادامه جنگ تل‌آویو علیه مردم غزه، نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ، اسرائیل را متلاشی می‌کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می‌اندازد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها، مقبولیت نتانیاهو میان صهیونیست‌ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش مقبولیت خود در نظرسنجی‌ها، امیدوار است از خشم اسرائیلی‌ها برای برآورده شدن اهداف انتخاباتی استفاده کند.

هاآرتص اضافه کرد: اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته شده‌اند اما او همچنان به قدرت چسبیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید