اولین واکنش قطر به خبر شهادت فرزندان هنیه

کدخبر: ۶۳۹۷۸۷
اقتصادنیوز: نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر شهادت فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را تسلیت گفت.
اولین واکنش قطر به خبر شهادت فرزندان هنیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در بیانیه‌ی جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده که محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر در گفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه شهادت فرزندان و نوه‌هایش در حمله جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه را تسلیت گفتند.

خبرگزاری «سما» فلسطین گزارش داد،این گفت‌وگوی تلفنی پس از آن انجام شد که شبکه خبری «الجزیره» عصر امروز از شهادت سه فرزند و سه نوه هنیه در حمله رژیم صهیونیستی به غرب غزه خبر داده بود.

در همین راستا، منابع فلسطینی نیز تأیید کردند که «حازم»، «امیر» و «محمد» هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، آنها در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویشان در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تایید خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی، گفت: ما با این درد و خون برای مردم، آرمان و ملت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم.

هنیه همچنین گفت: حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه مردم فلسطین به شهادت رسیدند و هیچ تفاوتی میان آنها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اشغالگران بر این باورند که با هدف قرار دادن فرزندان رهبران، عزم مردم ما را درهم می‌شکنند اما ما به اشغالگران می‌گوییم که این خون، ما را در اصول و پایبندی به سرزمین‌مان استوارتر می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید