روش ژاپنی کنترل خشم؛با این کارساده به آرامش برسید

کدخبر: ۶۴۰۹۲۲
اقتصادنیوز : محققان ژاپنی به افراد عصبانی توصیه کردند به جای آنکه عصبانیت خود را متوجه دوستان و عزیزان خود کنند، افکار خشم‌آلودشان را روی برگه‌ای بنویسند و سپس به سطل زباله بیندازند.
روش ژاپنی کنترل خشم؛با این کارساده به آرامش برسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتماد،محققان ژاپنی به افراد عصبانی توصیه کردند به جای آنکه عصبانیت خود را متوجه دوستان و عزیزان خود کنند، افکار خشم‌آلودشان را روی برگه‌ای بنویسند و سپس به سطل زباله بیندازند.

  مجله بریتانیایی ساینتفیک ریپورتز به نقل از پروفسور نوبویوکی کاوای از دانشگاه ناگویا نوشت: به افراد عصبانی توصیه می‌کنیم برای کاهش خشم‌شان، افکار ناراحت‌کننده خود را روی یک برگ کاغذ بنویسند و بعد از پایان نوشتن، آن را پاره کنند و در سطل زباله یا دستگاه کاغذخردکن بیندازند.

محققانی که روی این موضوع تحقیق می‌کردند، گفتند: انتظار داشتیم که این روش بتواند تا حدودی خشم افراد را کاهش دهد اما برخلاف تصور متوجه شدیم که توانست خشم افرادی را که به آن عمل کرده‌اند، تقریباً به طور کامل از بین ببرد.

به گفته محققان، پژوهش آنها نشان داد، انداختن فیزیکی برگه‌ای که روی آن افکار منفی خشمناک نوشته شده است می‌تواند منجر به آرامش شود در حالی که صرف نوشتن این افکار و نگهداری برگه چنین نتیجه‌ای در بر نداشته است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید