رکوردار بیشترین آمار تصادفات چه مناطقی است؟

کدخبر: ۶۴۲۸۶۴
اقتصادنیوز: نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
رکوردار بیشترین آمار تصادفات چه مناطقی است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

خبر مرتبط
درخواست پلیس راهور از مسافران/وضعیت ترافیک جاده‌های شمال

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه کشور گفت: مسافران زمان بازگشت از سفر را به ساعات و روز پایانی تعطیلات موکول نکنند.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

خبر مرتبط
پلیس راهور هشدار داد/ رانندگان این علائم را جدی بگیرند

اقتصادنیوز :رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت که رانندگان در صورت خرابی خودرو باید جهت هشدار به دیگر رانندگان علایم ایمنی و هشداردهنده را در فاصله حداقل ۷۰ متری نصب کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید