تسهیل رفت و آمد زائران اربعین/ ورود با خودروی شخصی به عراق امکان دارد؟

کدخبر: ۶۴۳۴۳۲
اقتصادنیوز: رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
تسهیل رفت و آمد زائران اربعین/ ورود با خودروی شخصی به عراق امکان دارد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

خبر مرتبط
مقامات ایران و عراق در مورد برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین گفت و گو کردند

اقتصادنیوز: سفیر ایران در بغداد و وزیر کشور عراق امروز (شنبه) درباره همکاری های دو کشور از جمله برگزاری مراسم پیاده روی اربعین گفت و گو کردند.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

خبر مرتبط
زمان ثبت‌نام زائران اربعین اعلام شد

اقتصادنیوز: رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: عملیات اجرایی اربعین ۱۴۰۳ را امروز آغاز کردیم تا با شناسایی آسیب‌ها و نقص‌های گذشته، آنها را رفع کنیم و زمان ثبت‌نام از زائران اربعین را در ماه ذی‌الحجه آغاز می‌کنیم تا امکان برنامه‌ریزی بیشتری وجود داشته باشد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید