بهره‌برداری از چهار بازار میوه و تره‌بار در تهران

کدخبر: ۶۴۶۰۶۵
اقتصادنیوز: چهار بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۲۲، ۹، ۶ و ۱۱ با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران به بهره‌برداری رسید.
بهره‌برداری از چهار بازار میوه و تره‌بار در تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در آیین بهره‌برداری از چهار بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران که در قالب یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار انجام شد، گفت: در برنامه داریم تا پایان سال جاری اگر مشکلی در تامین زمین به وجود نیاید ۴۰ بازار جدید احداث کنیم. همچنین تعدادی از بازارهای میادین میوه و تره‌بار که بنای آنها فرسودگی دارد در سال جاری نوسازی و بهسازی خواهند شد.

وی افزود: بیش از ۲۵ بازار امسال تخریب و نوسازی خواهد شد و تعدادی بازار نیز بهسازی و ایمن‌سازی آنها محقق خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، درخصوص مکان‌یابی بازارهای میوه و تره‌بار جدید گفت: مکان‌یابی‌ها با توجه به نیازی که محلات در سطح مناطق دارند از طریق کمیته مکان‌یابی انجام می‌شود و زمینی که شهرداری‌های مناطق معرفی می‌کنند پس از تایید کمیته مکان‌یابی نسبت به احداث بازار میوه و تره‌بار در آنها اقدام می‌شود.

وی درباره تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار به ویژه اقلام پروتئینی در سطح میادین گفت: با توجه به تفاهمنامه‌ای که میان شهرداری تهران و جهاد کشاورزی منعقد شده مقرر شده که از این پس در مجموعه شهرداری تهران از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نسبت به تامین کالاهای اساسی به ویژه پروتئین ورود داشته باشیم. به این ترتیب ظرف چند ماه آینده میزان عرضه این اقلام افزایش پیدا می‌کند و تنظیم بازار نیز محقق خواهد شد.

بختیاری زاده تاکید کرد: در حال حاضر نیز در تامین و عرضه گوشت مرغ، گوشت گرم گوساله و تخم‌مرغ هیچ مشکلی نداریم اما در حوزه گوشت گرم گوسفندی مشکلاتی وجود دارد که به زودی حل و فصل خواهد شد. ورود ما به حوزه تامین کالا با همکاری تامین‌کنندگان صورت می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی