آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری مسکونی در نیشابور + جزئیات

کدخبر: ۶۴۸۶۷۴
اقتصادنیوز: آتش‌نشانان جان هفت نفر را از حریق یک مجتمع تجاری مسکونی در نیشابور نجات دادند.
آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری مسکونی در نیشابور + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان  آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش‌سوزی امروز در یک دفتر خدمات پرستاری واقع در خیابان امام خمینی (ره) رخ داده بود که با اعزام آتش نشانان ایستگاه‌های شهید صفادل و شهید مبارکی، علاوه بر اطفای حریق، از گسترش آن به سایر واحد‌های مجتمع جلوگیری شد.

ابولفضل اسدی افزود: با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه و مشخص شدن حضور ۲ خانواده در سایر طبقات این مجتمع تجاری، مسکونی که به خاطر دود غلیظ و شدید ناشی از حریق در ساختمان، برای تنفس به روی بالکن رفته بودند، علاوه بر سرعت بخشیدن به عملیات اطفای حریق، تخلیه دود از ساختمان هم آغاز شد.

وی گفت: ماموران ایستگاه شهید مبارکی عملیات اطفای حریق در طبقه همکف را انجام داده و آتش‌نشانان ایستگاه شهید صفادل نیز همزمان عملیات تهویه و خارج نمودن دود غلیظ داخل طبقات مسکونی و راهرو‌های ساختمان را انجام داده و ۲ خانواده محبوس شده در میان دود و آتش را نجات داده و از ساختمان خارج کردند.

اسدی افزود: عملیات اطفای حریق و تخلیه دود به علت حضور نداشتن برخی از مالکان واحد‌های این مجتمع حدود ۲ ساعت طول کشید و علت حریق هم توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی