هشدار هواشناسی برای فردا در این استان‌ها صادر شد + جزئیات

کدخبر: ۶۴۸۶۷۹
اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی برای فردا در مناطقی از کشور هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.
هشدار هواشناسی برای فردا در این استان‌ها صادر شد + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس این پیش‌بینی با تداوم فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایدار‌های محلی فردا در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و سمنان، ارتفاعات آذربایجان شرقی شاهد رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، مه، صاعقه و وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهیم بود.

همچنین روز جمعه در استان‌های آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، نیمه جنوبی اردبیل، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان این پدیده رخ خواهد داد.

خبر مرتبط
ادامه بارش باران در تهران طی چند روز آینده

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش ابر، وزش باد و فعالیت متناوب سامانه بارشی برای استان تهران طی چند روز آینده خبر داد.

اختلال در ناوگان حمل و نقل، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی، اختلال در ناوگان حمل و نقل و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات باغی و زراعیو احتمال ریزش سنگ در گردنه‌ها محتمل است.

بر اساس توصیه سازمان هواشناسی پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، خودداری از پرواز‌های ورزشی و تفریحی، بالگرد و هواپیما‌های سبک، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و بویژه در نواحی سردسیر کنترل دما و رطوبت در سالن‌های پرورشی و استفاده از محلول‌های ضد تنش در گیاهان باغی و زراعی ضروری است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی