علت قطع برق قم مشخص شد+ فیلم

کدخبر: ۶۴۸۸۹۳
اقتصادنیوز: رگبار و رعد برق بهاری که از دقایقی پیش در قم در حال فعالیت است سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان شده است.
علت قطع برق قم  مشخص شد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  رگبار شدید به همراه رعد و برق شدید از دقایقی قبل سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان قم شده که تعمیر و اتصال مجدد برق در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، گفت:بر اثر صاعقه رعد و برق ۲ پست ۶۳ کیلو ولت (قم مرکزی و مهدیه) از مدار خارج شده است.

یوسف صادقی ادامه داد: در همین راستا نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان قم و عوامل برق منطقه‌ای تهران جهت رفع مشکل در تلاش هستند.

کارشناس هواشناسی قم نیز روز پنجشنبه بیان کرد: در چند روز آینده برای بعدازظهر و اوایل شب بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

سعید اسماعیلی، افزود: از روز دوشنبه هفته آینده هوا صاف است و پدیده خاصی نیست؛ از امروز تا روز دوشنبه روند دما افزایشی می‌باشد.

در استان قم ۱۰۹ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۲ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی