افتتاح یک پژوهشگاه به نام شهید سید ابراهیم رئیسی+جزئیات

کدخبر: ۶۴۸۹۹۰
اقتصادنیوز: پژوهشگاه علوم پزشکی پردیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بزرگترین پژوهشگاه حوزه سلامت شرق کشور به نام شهید ابراهیم رییسی نام‌گذاری و افتتاح شد.
افتتاح یک پژوهشگاه به نام شهید  سید ابراهیم رئیسی+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح این مرکز با اشاره به آغاز عملیات ساخت این پژوهشگاه از سال ۹۷، یادآور شد: این مرکز در ۴ طبقه و هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت و ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز، راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه یک پژوهشگاه از چند پژوهشکده و یک پژوهشکده از چندین مرکز تحقیقاتی تشکیل شده است، افزود: در این پژوهشگاه ۳۳ مرکز تحقیقاتی مستقر هستند و ۲۵ آزمایشگاه تخصصی و پیشرفته، سالن های اجتماعات و کلاس های درسی در این مرکز فعال است.

به گفته وزیر بهداشت، رویکرد اصلی وزارت بهداشت در دولت مردمی در حوزه تحقیقات سلامت، تجمیع مراکز و امکانات تحقیقاتی برای استفاده محققان دانشگاه های علوم پزشکی است.

f96035fc-4f33-465a-9c8a-4ecf5e3ec2f5

عین اللهی به آغاز پویش تعالی سلامت، استمرار خدمت در وزارت بهداشت به منظور افتتاح پروژه های حوزه سلامت در فرصت باقی مانده از دولت مردمی اشاره و تاکید کرد: مقرر شده بود پروژه های متعدد حوزه سلامت از جمله پروژه های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور رییس جمهور شهید افتتاح شود و ما منتظر ایشان بودیم اما تقدیر بر این شد که بدون حضور فیزیکی ایشان، ادامه دهنده راه و مکتب آیت الله رییسی در نهضت تکمیل پروژه های نیمه تمام باشیم.

 

در این مراسم معاونان تحقیقات و فناوری و توسعه مدیریت و منابع، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مدیرکل منابع انسانی و مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی