بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی این استان به نام شهید رئیسی می‌شود

کدخبر: ۶۴۹۲۸۱
اقتصادنیوز: بیمارستان 700 تختخوابی قزوین که به برکت سفر رئیس‌جمهور شهید به استان از تعطیلی خارج شد، با تصویب شورای برنامه‌ریزی استان مزین به نام شهید دکتر رئیسی خواهد شد.
بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی این استان به نام شهید رئیسی می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، استاندار قزوین گفت: بیمارستان 700 تختخوابی قزوین که به برکت سفر رئیس جمهور شهید به استان از تعطیلی خارج شد و امروز با سرعت خوبی در حال انجام است، با تصویب شورای برنامه‌ریزی استان مزین به نام شهید دکتر رئیسی خواهد شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین بعد از ظهر امروز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: شخصیت و شأنیت آیت الله رئیسی امروز بر همگان آشکار شده است ولی آن چیزی که یک شخصیت سیاسی را تبدیل به یک انسان محبوب می‌کند و باعث می شود میلیون‌ها نفر به او ادای دین کنند موضوع معمولی و عادی نیست و در یک کلمه به نام اخلاص معنا می‌شود.

استاندار قزوین گفت: بیمارستان 700 تختخوابی تختخوابی قزوین که به برکت سفر رئیس‌جمهور شهید به استان از تعطیلی خارج شد و امروز با سرعت خوبی در حال انجام است، با تصویب شورای برنامه‌ریزی استان مزین به نام شهید دکتر رئیسی خواهد شد.

وی افزود: در کنار آیت‌الله رئیسی، شهدای همراه با رئیس جمهور هم به شکل بسیار ویژه و چشمگیری تشییع شدند که متاثر از اخلاص این جمع بوده است و تقدیری بود که خداوند رقم زد. 

اعلایی گفت: همه اعضای حاضر در این جلسه به عنوان خدمت‌گذران مردم، افتخار حضور در دولت تاریخی را کسب کرده ایم، افتخاری که به خاطرعملکرد بی نظیر آیت الله رئیسی به دست آمده است و این شهید والامقام منجر به سیطره طهارت در قدرت شد و یک تراز جدید را در نگاه مردم و دست اندکاران خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه برهه مدیریتی کشور به 2 برهه قبل و بعد شهادت آیت الله رئیسی تقسیم کرد، اضافه کرد: خیلی از مدیران فعلی و نسل جوان موضوعاتی را درباره طهارت نفس شهیدان رجایی، بهشتی و سایر شهدای عزیز شنیده بودند ولی آنها را مشاهده نکرده بودند ولی امروز تمامی آن اعمال و رفتار در شخصیت رئیس‌جمهور شهید مشاهده شد و این مهم برای تمامی مسئولان تکلیف‌آور است.

اعلایی با اشاره به شخصیت جامع الاطراف آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: ایشان در کنار جدیت نشأت گرفته از خلوص، تعبد و تقید در برخی امور شوخ طبعی خاص خود را داشتند و همین نگاه جامع و در نظر گرفتن سلایق مختلف باعث گره گشایی در بسیاری از موضوعات می‌شود. 

وی افزود: تسلط بر جزئیات از دیگر ویژگی های بارز شهید رئیسی بود، در ابتدای امر تصور بر این بود که به دلیل تخصص آیت الله رئیسی در دستگاه قضا بر حوزه اجرایی مسلط نباشند ولی ایشان با تسلط کامل بر حوزه های ماموریتی دولت اطلاع داشتند و حتی به موضوعات استان‌ها هم اشرافیت کامل پیدا کرده بودند.

اعلایی گفت: رفتار صادقانه و خالصانه در موضوعات، مقابله با زیاده‌خواهی، تلاش برای اداره کشور در آرامش و به دور از حواشی و بسیاری از موضوعات دیگر از شهید رئیسی یک الگوی مثال زدنی به بار آورد و هرچند در دوران ریاست جمهوری در انبوهی از تخریب‌ها و تهمت زنی ها قرار گرفت ولی پس از شهادت با این سطح از محبوبیت تشییع شد و نامش جاودانه خواهد ماند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در شرایط فعلی هرچند از فقدان آیت الله رئیسی متاثر و متاسف هستیم ولی نباید خللی در امور کشور ایجاد شود و تمامی مسئولان در استان باید به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام دهند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در چند روز آینده مجلس جدید مستقر می‌شود و خدمت‌گذاران جدیدی با انتخاب مردم به دایره خدمت‌گذاران اضافه می‌شوند و امیدواریم با تصویب قوانین و نقش نظارتی خود فضای مناسب‌تری را برای تعالی ایران عزیز فراهم کنند. 

وی با بیان اینکه استان قزوین استانی فرهنگی، اقتصادی و پر ظرفیت است که تعاملات ملی و استانی می‌تواند به توسعه و شکوفایی استان کمک کند، افزود: مجموعه مدیریتی استان نمایندگان منتخب را نمایندگانی دلسوز، متخصص و با برنامه می‌داند و سعی می‌شود با کمک یکدیگر منافع مردم بهتر از گذشته دنبال شود، قطعا توان نمایندگان مجلس در کنار توان مدیران استان می‌تواند توسعه بیشتر استان را به همراه داشته باشد.

اعلایی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: برگزاری انتخابات در فضای پیش رو یک همیت و جدیت بیشتری را از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌طلبد و تمامی دستگاه‌ها باید در کنار یکدیگر در جهت تامین امکانات و نیروها و برنامه‌ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات تلاش کنند. 

استاندار قزوین اضافه کرد: حساسیت انتخابات ریاست جمهوری بسیار زیاد است و باید برای مشارکت بیشتر مردم برنامه‌ریزی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی