حزب‌الله لبنان از شهادت دو تن از رزمندگانش خبر داد

کدخبر: ۶۴۹۵۰۹
اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از شهادت دو تن از رزمندگان مقاومت اسلامی به نام‌های «وسام علی حمید» (ملاک) و «علی یوسف حرب» (حیدر) در راه قدس خبر داد.
حزب‌الله لبنان از شهادت دو تن از رزمندگانش خبر داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

خبر مرتبط
اعتراف رسانه‌های اسرائیلی به حمله سنگین حزب‌الله لبنان

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی اعتراف کردند که حزب الله لبنان ده‌ها راکت کاتیوشا به شهرک «کریات شمونه» شلیک کرده است.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن صهیونیست علیه روستاهای مقاوم جنوبی، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه بیست‌وششم ماه مه ۲۰۲۴ پادگان رامیم را با تسلیحات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن صهیونیست علیه روستاهای مقاوم جنوبی، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه بیست‌وششم ماه مه ۲۰۲۴ پادگان یفتاح را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» در شمال سرزمین‌های اشغالی را با چندین موشک فلق و کاتیوشا هدف قرار داده‌اند.

مقر فرماندهی یکی از گردان‌های ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان صهیونیستی «حبوشیت» نیز ساعت ۶ عصر امروز به وقت محلی از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان موشک‌باران شد.

با احتساب این عملیات‌ها حزب‌الله لبنان شمار عملیات‌های خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی طی روز جاری را به ۱۲ عملیات رساند.

همچنین حزب‌الله لبنان از شهادت دو تن از رزمندگان مقاومت اسلامی به نام‌های «وسام علی حمید» (ملاک) و «علی یوسف حرب» (حیدر) در راه قدس خبر داد.

از سوی دیگر شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد که دو صهیونیست در نتیجه حملات موشکیِ انجام‌شده از سمت لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» زخمی شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی