ثبت جنایت جدید به نام اسرائیل/کودک فلسطینی به ضرب گلوله به شهادت رسید

کدخبر: ۶۴۹۵۲۷
اقتصادنیوز: کودکی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در الخلیل به شهادت رسیده است.
ثبت جنایت جدید به نام اسرائیل/کودک فلسطینی به ضرب گلوله به شهادت رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کودکی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در الخلیل به شهادت رسید.

خبر مرتبط
وقوع تظاهرات مقابل وزارت جنگ اسرائیل/معترضان خواستار توافق برای آزادی اسرا شدند

اقتصادنیوز: معترضان اسرائیلی با تجمع در مقابل وزارت جنگ خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرا شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد مجد شاهر عرامین کودک ۱۴ ساله فلسطینی در نزدیکی شهرک سعیر در شمال شرق الخلیل در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده است.

از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به زعم اجرای عملیات ضدصهیونیستی به سوی جوانی در جنوب کرانه باختری تیراندازی کردند.

بر اساس گزارش منابع خبری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند که این جوان تلاش داشته در اطراف تقاطع «بیت عینون» واقع در شمال شرق الخلیل در جنوب کرانه باختری با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست حمله کند.

منابع خبری اعلام کردند که در نتیجه تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، این جوان فلسطینی به شهادت رسیده است.

همچنین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در جریان این رخداد هیچ‌کدام از نظامیان صهیونیست حاضر در محل آسیب ندیده‌اند.

امروز همچنین فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره فلسطین با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) ضمن اشاره به افزایش حملات اشغالگران قدس به شهر رفح در غزه خواستار اعمال تحریم تسلیحاتی علیه این رژیم و قطع روابط دیپلماتیک با تل‌آویو شد.

گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره فلسطین تصریح کرد که از کسانی که در رفح گرفتار شده‌اند، گزارش‌های وحشتناکی دریافت کرده است.

آلبانزه افزود: مطمئن باشید اسرائیل تا زمانی که ما جلوی آن را بگیریم، به این دیوانگی پایان نخواهد داد. کشورهای عضو دیوان بین المللی دادگستری تا زمانی که اسرائیل حملات خود را متوقف کند، باید علیه تل آویو تحریم تسلیحاتی اعمال کنند و روابط دیپلماتیک خود با تل آویو را به حالت تعلیق در آورند.

این در حالیست که دیوان بین‌المللی دادگستری در ۲۴ ماه می سال جاری میلادی با صدور حکمی اعلام کرد که اسرائیل حملات خود به رفح را فوراً متوقف کند، از ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه دست بردارد و اجازه بازرسی مقامات سازمان ملل از جنایاتش در غزه را بدهد.

در غزه نیز جنایات صهیونیست‌ها ادامه دارد و وزارت بهداشت نوار غزه امروز یکشنبه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۵ هزار و ۹۸۴ شهید و شمار مجروحان به ۸۰ هزار و ۶۴۳ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه افزود که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۸ جنایت کشتار جمعی دیگر در نوار غزه مرتکب شد که طی آن ۸۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۲۳ نفر زخمی شدند.

به گفته مقامات وزارت بهداشت نوار غزه، هنوز پیکرهای شماری از شهدا زیر آوار یا در خیابان‌ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای امدادی امکان کمک به مجروحان را ندارند.

ساعاتی پیش نیز، هزاران نفر از مردم استرالیا با حضور در خیابان‌های شهر ملبورن ضمن حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این تجمع معترضان یک‌صدا شعار دادند که «همه صهیونیست‌ها تروریست هستند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی