واکنش معاون اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری به حذف تصاویر دختران از کتاب درسی

کدخبر: ۳۶۱۲۰۷
​اقتصادنیوز :‌ معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه آنچه بر جلد کتاب ریاضی نقش بست نسبتی با نگاه دولت در حوزه‌ زنان ندارد، تاکید کرد: قصور رخ داده در جلد کتاب ریاضی سوم نه قابل توجیه است و نه قابل پذیرش؛ شایسته‌ترین کنش، همان عذرخواهی صریحی است که امروز وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، علیرضا معزی در حساب کاربری خود در توییتر افزود: قصور رخ داده در جلد کتاب ریاضی سوم نه قابل توجیه است و نه قابل پذیرش؛ شایسته‌ترین کنش، همان عذرخواهی صریحی است که امروز وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد. عذرخواهی مقام فرادست یک نهاد سبب می‌شود تا هر کژرفتاری و خطایی به نام کلیت مجموعه ثبت نشود.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری اظهار داشت: آنچه بر جلد کتاب ریاضی نقش بست نسبتی با نگاه دولت در حوزه‌ زنان ندارد؛ اراده‌ دولت را می‌توان در تعداد مدیران و فرمانداران زن و همچنین در بالاترین تعداد سفرای زن در تمام ادوار دید.در نبود زنان، دولت هیچ چشم‌اندازی را برای توسعه، متصور نمی‌داند.

وی خاطر نشان کرد: نه به عنوان یک مسئول دولتی که به عنوان یک پدر، پدر دختری دانش‌آموز، از عذرخواهی مسئولانه‌ وزیر آموزش و پرورش خوشحالم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید