زمین گلف ترامپ زیر ذره‌بین پارلمان اسکاتلند

کدخبر: ۳۹۰۶۰۱
نمایندگان پارلمان اسکاتلند خواستار تحقیق دولت در مورد منافع اقتصادی دونالد ترامپ در این کشور شدند.
زمین گلف ترامپ زیر ذره‌بین پارلمان اسکاتلند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب سبز اسکاتلند لایحه‌ای را تحت عنوان سرمایه‌های تعریف نشده ترامپ به بحث گذاشته و نسبت به منابع مالی مجموعه تفریحی رئیس جمهوری سابق آمریکا در اسکاتلند ابراز نگرانی کرده است.

پاتریک هاروی رهبر مشترک حزب سبز اسکاتلند در مصاحبه‌ای با نشریه اسکاتسمن بیان داشت: دولت محلی مدتهاست که تلاش کرده از ارائه پاسخ درباره سرمایه دونالد ترامپ شانه خالی کند. اما درباره نحوه تامین مالی خرید زمین‌های گلف ترامپ در اسکاتلند نگرانی های جدی وجود دارد.

وی افزود: نیکلا استرجن سر وزیر اسکاتلند می‌گوید که این مساله به او ارتباطی ندارد. اما از زمانی که هر کس می‌توانست با پول و بدون اینکه پاسخگو باشد در هر کجای اسکاتلند زمین بخرد، گذشته است.

استرجن که این روزها درگیر پروژه استقلال اسکاتلند از انگلیس است می‌گوید که به طور دقیق این مساله را بررسی نکرده اما اعتقادی به ارتباط آن با وظایف دولت ندارد. او میانه خوبی با ترامپ هم ندارد و از او نقل شده که اجازه بازی گلف به دونالد ترامپ در خاک اسکاتلند را نداده است.

اریک پسر ترامپ و از اعضای هیات امنای تشکیلات پدرش در اسکاتلند به تصمیم پارلمان این منطقه واکنش نشان داده و گفته که این مساله می‌تواند باعث دلسردی سرمایه ‌گذاران شود. او گفته است:‌ در این شرایط حساس، هنگامی که سیاستمداران اسکاتلندی باید روی حفظ جان انسان‌ها و بازگشایی کسب و کار در این منطقه متمرکز شوند، روی پیشبرد اهداف شخصی خود متمرکز هستند.

وی ادعا کرد که تشکیلات پدرش میلیون‌ها دلار در اقتصاد اسکاتلند سرمایه گذاری کرده و «تانبری» را به یکی از مناطق تفریحی در سطح بین‌المللی تبدیل کرده است.

از اسکاتلند تا لس آنجلس و دبی، زمین های گلف ترامپ مجموعه ای از شاخص ترین زمین های مخصوص گلف در جهان است. این مجموعه در کل دنیا زمین های بسیار لوکس و فوق العاده زیبایی دارد که تعداد آن ها در مجموع به ۱۹  قطعه زمین می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید