ترامپ خوشحال و آرام است!

کدخبر: ۳۹۱۵۷۳
دونالد ترامپ به گفته استراتژیست سابق کمپینش، بعد از ترک کاخ سفید در ماه گذشته میلادی "واقعا آرامش داشته" و از جدا بودن از توئیتر نیز "خوشحال" است و حتی ممکن است رسانه اجتماعی متعلق به خودش را راه بیندازد.
ترامپ خوشحال و آرام است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در 20 ژانویه گذشته کاخ سفید و واشنگتن دی.سی را ترک کرده و از شرکت در مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور فعلی نیز خودداری کرد. ترامپ به جایش با هواپیما به مارالاگو در فلوریدا رفت.

بر اساس گزارش دیلی میل، جیسون میلر، استراتژیست سابق کمپین ترامپ در مصاحبه‌ای با نشریه ساندی تایمز انگلیس ادعا کرد، ترامپ "به مجرد ترک کاخ سفید حس و حال خوبی داشته و لحظات بسیار مهرآمیزی را نیز با خانواده‌اش داشت".

او اظهار کرد: داشتن یک صندلی در ردیف جلو برای تماشای آن جالب بود، در کل زمان فضا احساسی بود. برخی از این که این روز فرارسید بسیار غمگین بودند اما احساس افتخار به این که این دوره ریاست جمهوری "موفقترین" دوره اول ریاست جمهوری یک نفر در تاریخ آمریکا بود، وجود داشت.

به گفته میلر، این "اولین بار در سالهای اخیر بود که من دیدم رئیس جمهور واقعا آرامش دارد".

او گفت: تنها 45 نفر دیگر در تاریخ آمریکا این را که انگار جهان را روی شانه‌های خود دارید تجربه کرده‌اند...و این که بتوانید نفستان را بیرون بدهید و بدانید که بعد از چهار سال، دیگر کل مسئولیت متوجه شما نیست.

میلر در ادامه این صحبتهایش گفت، ترامپ از زمانی که حضورش در توئیتر ممنوع شده "حال خوشحالتر ازهر زمان در مدت اخیر است".

وی افزود: او گفته که حضور نداشتن در رسانه‌های اجتماعی و اینکه در معرض "اتاق انعکاس پرنفرتی که رسانه‌های اجتماعی مکررا به آن تبدیل می‌شوند" نیست، واقعا خوب بوده است.

او اظهار کرد: این چیزی است که بانوی اول سابق نیز از آن حمایت کرده است. او گفته که این را دوست دارد و او (ترامپ) خیلی خوشحالتر است و خیلی بیشتر از خودش لذت می‌برد.

میلر در عین حال در مصاحبه دیگری به پایگاه بریتبارت گفت که ترامپ ممکن است زمانی که آماده باشد دوباره در رسانه‌های اجتماعی ظاهر شود.

وی ادامه داد: از این لحاظ گزینه‌های متفاوتی وجود دارد، این که آیا مساله پیوستن به یک رسانه اجتماعی موجود و یا ایجاد یک رسانه اجتماعی جدید باشد، آنها در این خصوص دیدارهای مختلفی داشته‌اند.

با وجود این ادعای میلر مبنی بر اینکه ترامپ خوشحال و در آرامش بوده، چند روز پیش گزارش شد که این رئیس جمهور سابق آمریکا از ممنوع شدن حضورش در توئیتر هرچه بیشتر ناراضی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید