ترامپ به زودی سکوت خود را می‌شکند

کدخبر: ۳۹۳۳۲۰
نزدیکان ترامپ اعلام کردند که رئیس‌جمهور سابق به زودی سکوت خود را می‌شکند و با رسانه‌های دوست و موافق گفتگو خواهد کرد.
ترامپ به زودی سکوت خود را می‌شکند

به اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دوستان و همراهان ترامپ انتظار دارند او به زودی هفته‌ها سکوت خود را بشکند و مصاحبه‌ با رسانه‌های دوست را از سر بگیرد.

بر اساس گزارش آسوشیتد پرس، دونالد ترامپ در تلاش است تا قدرت خود را مجددا به دست آورد. او قبلا با دستیاران سیاسی‌اش  دیدار کرده و در تلاش است تا با کمک به جمهوری خواهان برای به دست آوردن کرسی‌های مجلس و سنا در چرخه انتخابات ۲۰۲۲ شرکت کند. همچنین گفته می‌شود که رئیس جمهور سابق به فکر انتقام گرفتن از جمهوری خواهانی است که در محاکمه او رای به محکومیتش دادند. 

به دنبال وقایع خشونت بار ۶ ژانویه، هنگامی که هزاران نفر از طرفداران ترامپ برای جلوگیری از تأیید پیروزی جو بایدن در انتخابات از سوی کنگره، به آنجا حمله کردند، شبکه های اجتماعی توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام،مانع از آن شدند که ترامپ با مخاطبانش ارتباط زنده برقرار کند.

رئیس جمهور سابق پس از خروج از کاخ سفید تاکنون در مورد این وقایع سکوت اختیار کرده است.

جیسون میلر، دستیار ارشد ترامپ در کارزار انتخاباتی او، گفت: تصور می‌کنم که احتمالا در روز‌های آینده چیز‌های بیشتری از دونالد ترامپ خواهید شنید. 

لیندزی گراهام، سناتور جمهوری خواه که گفته می‌شود روز شنبه با رئیس جمهور سابق گفتگو داشته است، اظهار کرد: ترامپ از برخی افراد حزب عصبانی بود، اما با این وجود، او آماده حرکت و بازسازی حزب جمهوری‌خواه و منتظر انتخابات ۲۰۲۲ است.

گراهام اضافه کرد: هدف من پیروزی در انتخابات سال ۲۰۲۲ است که بدون دونالد ترامپ نمی‌توانیم آن را به دست آوریم، بنابراین او آماده است تا پیشرو شود و من هم می خواهم با او همکاری کنم. 

هفته گذشته، مجلس سنا ترامپ را به اتهام تحریک شورش تبرئه کرد. وی اولین رئیس جمهور آمریکا بود که دو بار استیضاح شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید