افشاگری دهباشی علیه فرزند مشاور اقتصادی سعید جلیلی

کدخبر: ۴۰۰۲۶۵
اقتصاد نیوز: حسین دهباشی در حساب توئیتری خود به افشاگری علیه فرزند مشاور اقتصادی سعید جلیلی پرداخت.
افشاگری دهباشی علیه فرزند مشاور اقتصادی سعید جلیلی

 به گزارش اقتصاد نیوز حسین دهباشی مستند ساز در حساب توئیتری نوشت:"فرزندِ نابغه‌ی مشاور اقتصادی و مبلّغ دانشگاهیِ شاخص‌ترین نامزدِ غیرنظامی در بین اصول‌گرایان، برای مدّت‌ها پژوهشگر ارشد یکی از مهم‌ترین مراکز فوق‌پیشرفته‌ی تحقیقاتِ نظامیِ جهان در اسرائیل بوده است. لحظه‌ای گمان کنید اگر سایبری‌ها چنین سابقه‌ای را در یکی از رقبا می‌یافتند‌.

او یکی از اعجاب‌آورترین نوابغ تاریخ معاصر بود. در ده‌سالگی حافظ کل قرآن، نهج‌البلاغه، مثنوی، دیوان حافظ و مسلط به چندین زبان و شاگرد خاص علامه جعفری بود. با اجازه‌ی مقامی عالیرتبه و بدون رفتن به سربازی مهاجرت و در ۱۷سالگی از آکسفورد فوق‌دکترای ریاضی محض گرفت و سپس به اسرائیل رفت!

پدر که خود دانشمندی و یکی از دو رُکنِ آموزش در دانشگاه امام صادق ع بود، از خطای فرزند، سخت بیمار و پریشان‌خاطر شد و تنها به لطف بزرگان تنبیه نشد و حالا حامی یکی از شاگردان‌اش در انتخابات شده و فرزند نابغه نیز گویا جای دیگری است. اما فی‌الواقع چه می‌کردند با ایشان اگر خودی نبودند؟"

دهباشی گرچه به اسم نامزد و مشاور اقتصادی اشاره ای نکرده است اما واکنش های دنبال کنندگان او نشان می دهد نام نامزد مورد ظاهرا نظر سعید جلیلی است و نام مشاور اقتصادی هم مسعود درخشان عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است.

Capture

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید