رسمی/ نیمی از سود سهام عدالت امروز واریز می شود/ 100 تا 200 هزار تومان در حساب سهامداران عدالت

کدخبر: ۴۰۰۲۶۰
سازمان بورس در اطلاعیه ای اعلام کرد: نیمی از سود سهام عدالت را امروز واریز می کند.
رسمی/ نیمی از سود سهام عدالت امروز واریز می شود/ 100 تا 200 هزار تومان در حساب سهامداران عدالت

به گزارش اقتصاد نیوز سازمان بورس در اطلاعیه ای مهم  اعلام کرد: به موجب مصوبه مورخ ۱۲ اسفند ۹۹ شورای عالی بورس و اوراق بهادار مقرر شده است، سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر که در مجامع سال جاری تقسیم سود داشته‌اند به صورت یکجا تجمیع شده و به مشمولین سهام عدالت اعم از کسانی که روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده یا در روش غیر مستقیم سهامداری باقی مانده‌اند پرداخت شود.

در پی مصوبه یاد شده بخشی از وجوه یاد شده با مشارکت و همکاری سازمان محترم خصوصی‌سازی از شرکت‌های سرمایه پذیر دریافت گردیده و در مرحله اول ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار در هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم در آستانه سال نو توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) در روز پنجشنبه مورخ ۲۸ اسفند ۹۹ در حساب بانکی اعلامی تمامی مشمولین در بانک مربوطه کارسازی خواهد شد. مابقی وجه پس از دریافت آن از شرکت‌های سرمایه پذیر در مرحله دوم به همان نحو پرداخت خواهد شد.

به گزارش اقتصاد نیوز،دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی، ۲۰۰ هزار تومان و به دارندگان سهام یک میلیونی دو برابر سود سهام ٥٠٠ هزار تومانی پرداخت می شود که رقم آن ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.


 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید