جناب وزیر بهداشت؛ آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمى‌شود

کدخبر: ۴۰۴۳۵۳
​وزیر بهداشت: «کسی به حرف من درباره مدیریت سفرها در ایام عید گوش نداد!»، و سپس: سکوت وزارتخانه! ، و اکنون که فاجعه موج چهارم کرونا آغاز شده است شاهد ضجه و فریاد مسئولان آن وزارت هستیم!؟

هم اکنون تمامی مراکز استان های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند، ۲۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان نارنجی و تنها ۵۱ شهرستان زرد و ۱۱ شهرستان آبی هستند و شرایط کشور رو به وخامت هر چه بیشتر است! 

شهادت کادرهای پزشکی و پرستاری ایران به مراتب بالاتر از میانگین جهانی است و ایران با ۳/۲۳ درصد مرگ و میر کرونا به ازای یک میلیون جمعیت، 

رتبه بالائی از مرگ و میر کرونا را در بین کشورها دارد! 

سال قبل نیز به دلیل عدم اعلام ممنوعیت سفرهای نوروزی از سوی دولت، از اردیبهشت به بعد موج دوم و سوم کرونا را در بهار و تابستان و پائیز داشتیم و جان و سلامت هزاران انسان قربانی غفلت یا بی کفایتی مسئولان گردید!

««"آدم عاقل" از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود!»»

حفظ جان و سلامت شهروندان خط قرمزی در انجام وظایف هر مسئول و یا نهاد ذیربط باید تلقی شود و در فاجعه موج چهارم کرونا، وزیر بهداشت، رئیس جمهور، ستاد ملی مبارزه با کرونا باید پاسخگو باشند!

و هنوز حتی واکسیناسیون کادرهای درمانی به اتمام نرسیده است تا چه رسد به گروه های آسیب پذیری چون سالمندان و افراد دچار بیماری زمینه ای و..؟!

منبع: کانال تلگرامی نوسینده
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید