ادعای ذوالنور درباره ظریف رد شد/ عضو کمیسیون امنیت ملی: ظریف گفت نمی‌خواهد مذاکرات انتخاباتی باشد

کدخبر: ۴۱۱۳۶۴
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادعای رئیس این کمیسیون مبنی بر اینکه وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی «قسم خورده» که در انتخابات نامزد نمی‌شود را تکذیب کرد.
ادعای ذوالنور درباره ظریف رد شد/ عضو کمیسیون امنیت ملی: ظریف گفت نمی‌خواهد مذاکرات انتخاباتی باشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه ایران، ابراهیم رضایی با اشاره به اینکه آقای ظریف پیش از این هم در کمیسیون تأکید کرده بود که نامزد انتخابات نمی‌شود، اظهارکرد: به هیچ‌وجه چنین چیزی (قسم خوردن در کمیسیون) نبوده و کاملاً آن را تکذیب می‌کنم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی با اشاره به اینکه ظریف در جلسه یکشنبه گذشته کمیسیون امنیت ملی، صرفاً سخن پیشین خود مبنی بر اینکه در انتخابات نامزد نمی‌شود را برای چندمین بار تکرار کرده است، افزود: آقای ظریف توضیح داد که برایش حجت نشده نامزد شود.

او گفت نمی‌خواهد مذاکرات انتخاباتی باشد و نباید مذاکرات را به انتخابات گره زد و قصد و بنایی برای حضور در انتخابات ندارد.

آنچه رضایی به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی تکذیب کرد، ادعای مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی بود. ذوالنوری یکشنبه گذشته پس از جلسه کمیسیون امنیت ملی، با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی ادعا کرد «جناب آقای ظریف در جلسه امروز قسم خوردند و تأکید کردند که من نامزد انتخابات نمی‌شوم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید