اعتراف بسیار مهم باراک اوباما + عکس

کدخبر: ۴۱۳۴۷۴
اقتصادنیوز: رئیس جمهور پیشین ایالات‌متحده، باراک اوباما در مورد اشیاء پرنده ناشناس گفت: «تصاویر و سوابقی از اشیاء در آسمان وجود دارد و ما دقیقا از ماهیت این اشیاء اطلاعاتی نداریم.»
اعتراف بسیار مهم باراک اوباما + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،  نیوز پنتاگون اخیرا چندین فیلم را که نشان می‌دهد، پدیده هوایی ناشناس واقعی توسط ارتش ایالات‌متحده ضبط شده است را تایید کرده است.اوباما با صحبت در مورد فیلم‌های ضبط شده توسط ارتش ایالات‌متحده که صحنه‌های مرموز را در معرض دید عموم قرار داده است، گفت‌وگوی خود را آغاز کرد.

جیمز کوردن، مجری برنامه آخر آخر شب (Late Late Show) از اوباما در مورد نظریه وجود بیگانگان سوال کرد.

اوباما قبل از پاسخ به سوال با شوخی گفت: «وقتی صحبت از بیگانگان می‌شود، من فقط نمی‌توانم در مورد بیگانگان روی آنتن صحبت کنم.»

وی ادامه داد: «اما تصاویر و سوابقی از اشیاء در آسمان وجود دارد که ما دقیقا نمی‌دانیم آنها چه اشیایی هستند. ما نمی‌توانیم نحوه حرکت آنها و مسیرشان را توضیح دهیم. آنها الگویی دارند که به راحتی قابل توضیح نیست بنابراین من فکر می‌کنم که مردم بیش از اینکه در مورد چیستی آنها تحقیق کنند این موارد را جدی می‌گیرند.»

وی افزود: اما امروز در این مورد چیزی ندارم که به شما گزارش دهم.

 

ویدئویی که این هفته منتشر شد، یک جسم کروی شکل در سواحل سن دیگو را در سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد که قبل از ناپدید شدن در اقیانوس به مدت چند دقیقه بالای آب پرواز می‌کند.

گزارش ۶۰ دقیقه که این هفته پخش شد شامل مصاحبه با چند خلبان سابق نیروی دریایی ارتش بود که برخوردهای خود با پدیده‌های هوایی ناشناخته (UAP) را شرح دادند.

انتظار می‌رود دولت ایالات‌متحده در ماه ژوئن گزارشی از مشاهدات بشقاب پرنده‌ها را به کنگره ارائه دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید