روحانی یک پیام صادر کرد

کدخبر: ۴۱۴۷۲۳
رییس جمهوری در پیامی به دولت و مردم لبنان در پیامی فرارسیدن عید مقاومت و سالروز آزاد سازی جنوب این کشور از وجود نیروهای متجاوز رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
روحانی یک پیام صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با تبریک فرارسیدن عید مقاومت و سالروز آزاد سازی جنوب این کشور از وجود نیروهای متجاوز رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ماهیت رژیم صهیونیستی که منبعث از خوی تجاوزگری است نشان داد که تنها راه مقابله با متجاوزین ایستادگی و مقاومت ملت است.

در پیام رییس جمهوری به میشل عون رییس جمهوری لبنان‌ آمده است: فرا رسیدن سالروز عید پیروزمندانه و پرافتخار مقاومت و آزادی که با فداکاری و از خودگذشتگی مردم مقاوم لبنان منجر به آزادسازی جنوب آن کشور از وجود نیروهای متجاوز رژیم صهیونیستی گردید را به جناب‌عالی، دولت و مردم شریف لبنان تبریک می‌گویم.

وی اضافه کرد: ماهیت رژیم صهیونیستی که منبعث از خوی تجاوزگری است، نشان داد که تنها راه مقابله با متجاوزین، ایستادگی و مقاومت ملت است. امیدوارم این مسیر تحت رهبری حضرتعالی تا آزادسازی کامل اراضی لبنان ادامه یابد.

رییس جمهوری تصریح کرد: در راستای اراده ملت لبنان، ارتش و مقاومت برای حفظ وحدت و دفاع از اراضی کشورشان، جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته در کنار دولت و ملت لبنان قرار داشته و خواهد داشت.

روحانی در این پیام از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت رییس جمهور لبنان و عزت و سربلندی مردم شریف لبنان را مسألت کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید