پاسخ کاخ سفید به ترامپ:

بعید است گورخر ۲ سال دیگر خط‌های بدنش تغییر کند

کدخبر: ۴۱۷۱۸۸
اقتصادنیوز: دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در اظهاراتی در پی اعلام تمدید دو ساله ممنوعیت فعالیت دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی فیسبوک تاکید کرد، بعید است که رئیس جمهوری سابق آمریکا برای اجازه یافتن جهت از سر گیری فعالیتش در فیسبوک رفتارش تغییر کند.
بعید است گورخر ۲ سال دیگر خط‌های بدنش تغییر کند

به گزارش اقتصادنیوزبه نقل از پایگاه هیل، جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در نشستی خبری اظهار کرد: ما در دو سال گذشته با نگاه به دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق، خیلی چیزها را درباره رفتار او و اینکه چطور از این شبکه‌ها استفاده می‌کند، یاد گرفتیم.

وی بیان کرد: مثل این‌که بعید است گورخر دو سال دیگر خط‌های روی بدنش تغییر کند. ما خواهیم دید.

ساکی از اظهار نظر در خصوص شدت مجازات اعمال شده علیه ترامپ با توجه به لفاظی‌های او خودداری کرد اما گفت رسانه‌های اجتماعی نسبت به مراقبت در مقابل اطلاعات دروغ مسؤولیت دارند.

ساکی تاکید کرد: تصمیم گیری در این زمینه به عهده شرکت مذکور و هر رسانه اجتماعی دیگری است و به وضوح آنها قدم جلو گذاشته و تصمیم‌شان را اتخاذ کرده‌اند.

وی افزود: دیدگاه ما همچنان این است که هر سایتی که اطلاعاتی را در اختیار میلیون‌ها آمریکایی می‌گذارد مسؤولیت برخورد با اطلاعات دروغ و برخورد با اطلاعات غلط چه درباره انتخابات یا حتی درباره واکسن را دارد همچنان که ما در تلاش برای حفظ ایمنی عمومی آمریکایی و بازگشت به وضعیت عادی در جامعه تلاش می‌کنیم.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید