توافق فوری و سریع آمریکا با اسرائیل درباره ایران!

کدخبر: ۴۱۹۰۱۲
جو بایدن رییس جمهوری آمریکا و نفتالی بنت نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی توافق کردند که خودشان و تیم آنها به صورت نزدیک در مورد مسائل مربوط به امنیت منطقه از جمله ایران گفت و گو کنند.
توافق فوری و سریع آمریکا با اسرائیل درباره ایران!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که بایدن با بنت گفت و گوی تلفنی داشته و رییس جمهوری آمریکا انتصاب بنت به نخست وزیری رژیم صهیونیستی راتبریک گفته است.

تبریک فوری بایدن به  بنت نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی در حالی رسانه ای شده است که رییس جمهوری آمریکا پس از ورود به کاخ سفید در یک تامل معنا دار و پس از یک ماه با نتانیاهو نخست وزیر پیشین رژیم اسرائیل ارتباط تلفنی برقرار کرد.

بر اساس این بیانیه، بایدن ابراز داشت که قصد تعمیق همکاری بین آمریکا و اسرائیل بر سر بسیاری از چالش ها و فرصت های پیش روی منطقه خاورمیانه دارد.

کاخ سفید با اشاره به گفت و گوی تلفنی بایدن و بنت افزود: این رهبران توافق کردند که آنها و تیمشان به صورت نزدیک در مورد تمام مسائل مرتبط با امنیت منطقه از جمله ایران رایزنی می کنند.

درحالیکه هیچ کدام از دولت های آمریکا تا کنون در جهت منافع فلسطینی ها گام برنداشته و به سود رژیم اشغالگر صهیونیستی کار کردند، بایدن در این تماس تلفنی گفته که دولت وی قصد دارد به شکل نزدیک با دولت اسراییل برای پیشبرد صلح، امنیت و رفاه برای اسراییلی ها و فلسطینی ها همکاری کند.   

بنت رهبر حزب یمینا با یائیر لاپید رهبر حزب یش عتید با گردهم آوردن افراد مخالف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین در یک ائتلاف به ۱۲ سال نخست وزیری وی پایان داده و یک کابینه با حضور طیف های مختلف سیاسی تشکیل دادند. 

طبق توافق تشکیل کابینه جدید نخست وزیری به صورت چرخشی بین بنت و لاپید است بدین گونه که بنت تا سال ۲۰۲۳ به عنوان نخست وزیر و لاپید به عنوان وزیر خارجه نقش آفرینی می کنند و در دوره دوم لاپید نخست وزیری را بر عهده خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید