امام جمعه موقت تهران:

نماز جمعه می‌تواند ما را به همه آرزوهایمان برساند

کدخبر: ۴۲۱۴۳۱
اقتصادنیوز: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نماز جمعه ظرفیت خوبی در حوزه اجتماعی و سیاسی دارد که باید بیش از گذشته مورد استفاده قرار بگیرد.
نماز جمعه می‌تواند ما را به همه آرزوهایمان برساند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم جواد حاج‌ علی‌اکبری صبح امروز در همایش ائمه جمعه استان فارس اظهار داشت: باید به گونه‌ای برخورد شود تا نماز جمعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه نعمت است که باید سپاسگزار این نعمت باشیم، گفت: نماز جمعه ظرفیت خوبی در حوزه اجتماعی و سیاسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه استان فارس یکی از استان‌های پهناور در حوزه نماز جمعه است، افزود: در مدت اخیر تعدادی حوزه به حوزه‌های اقامه‌کننده نماز جمعه استان اضافه شده و در این استان بیشترین نماز جمعه در آن اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه می‌تواند ما را به همه آرزوهایمان برساند ادامه داد: استان فارس یکی از استان‌های بهره‌مند از نماز جمعه است و با توجه به پهناوری آن، نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان کار دشواری را طی سال‌های اخیر پیش رو داشته است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات اخیر و انتخاب مردم بیان کرد: انتخابات به منزله بیعت مردم با ولی امر است و مردم با حضور و مشارکت خود این بیعت را تجدید کردند.

حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه امیدی دوباره در مردم برانگیخته شده است، عنوان کرد: با تشکیل دولت قوی و مردمی این امیدهای مردم را محقق و زنده کند.

آیت‌الله بهشتی، عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه نبوت و رسالت برای داشتن قدم صدق و سابقه خوب نزد خداوند است، گفت: برای رسیدن به دنیا و آخرت باید اهل تقوا بود و خدایی باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید