مفقود شدن 20 اسرائیلی در فلوریدای آمریکا!

کدخبر: ۴۲۱۷۹۰
اقتصادنیوز: منابع خبری آمریکایی خبر دادند که ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه به وقت گرینویچ به دلایلی نامعلوم یک مجتمع مسکونی در ایالت فلوریدای آمریکا فرو ریخته است که در پی این حادثه، ده‌ها تن مفقود شده‌اند.
مفقود شدن 20 اسرائیلی در فلوریدای آمریکا!

به گزارش اقتصادنیوز بر اساس گزارش شامگاه پنجشنبه وبگاه شبکه اسرائیلی«آی۲۴»، وزارت خارجه این رژیم اعلام کرده است که ۲۰ تن از افرادی که در ریزش این مجمتع مفقود شده‌اند، «تابعیت اسرائیلی» دارند.

در ادامه این گزارش آمده است که «ماور الباز» سرکنسول تل‌آویو در میامی در گفتگو با شبکه اسرائیلی «کان» در خصوص مفقودشدگان گفته است: «روشن است که آن‌ها مقیم آمریکا بوده‌اند و برخی از خانواده‌هایشان در انتظار اخبار بدی هستند».

طبق این گزارش، «چارلز برکت» شهردار شهر «سرفساید» در این خصوص بیان کرده است که بخشی از ساختمان ساعت ۲ صبح به وقت محلی به دلایلی نامعلوم فرو ریخت.

وی اضافه کرد: «تصور آن واقعا دشوار است». آی۲۴ همچنین به نقل از شاهدان عینی خبر داد که پس از فرو ریختن ساختمان غبار بزرگی به شکل توده ابر به آسمان برخاست و علت همچنان نامعلوم است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که برخی منابع اسرائیلی از جمله روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، امروز، گزارش دادند که ۳۴ تن از مفقودشدگان یهودی هستند.

بر اساس گزارش منابع آمریکایی، در پی این حادثه، ۵۵ واحد آپارتمانی تخریب شده است.

طبق گزارش‌ها، گرچه ده‌ها نفر از ساختمان تخلیه شده‌اند؛ اما همچنان بین ۵۱ تا ۹۹ نفر سرنوشت مشخصی ندارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید