وزیر انرژی عربستان خطاب به وزیر نفت ایران؛

به دوستی با آقای زنگنه افتخار می‌کنم

کدخبر: ۴۲۳۲۱۴
وزیر انرژی عربستان گفت: به دوستی با آقای زنگنه افتخار می‌کنم و افتخار می‌کنم شما من را دوست خود بدانید؛ دوست دارم این دوستی را تا زمانی که زنده هستم ادامه دهم.
به دوستی با آقای زنگنه افتخار می‌کنم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شانا؛ عبدالعزیز بن‌سلمان در افتتاحیه صد و هشتاد و یکمین نشست عادی وزیران نفت و انرژی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک،) پس از پخش نماهنگی به مناسبت آخرین حضور بیژن زنگنه در نشست‌های این سازمان، اعلام کرد: به دوستی با زنگنه افتخار می‌کنم.

وی افزود: زنگنه دوست شخصی من است و از زمانی که به اوپک ملحق شدم، دوست یکدیگر بوده‌ایم. من همیشه دوستی با ایشان را معنی‌دار می‌دانم.

وزیر انرژی عربستان با بیان اینکه دوستی با آقای زنگنه همواره راهبردی بوده است، ادامه داد: ما خود را به اوپک محدود نکردیم و توانستیم موفقیت‌هایی به دست آوریم.

وزیر انرژی عربستان در پایان خطاب به زنگنه یادآور شد: به دوستی با آقای زنگنه افتخار می‌کنم و  افتخار می‌کنم شما من را دوست خود بدانید؛ دوست دارم این دوستی را تا زمانی که زنده هستم ادامه دهم.

وی با بیان اینکه با وجود تناقض‌ها موفقیت‌های زیادی را در طول سال‌ها همکاری بدست آوردیم، گفت: واقع گرایی، فهم و درک ایشان در اهمیت جدا کردن مسائل مختلف بسیار کمک کننده بوده است.

۱۳ کشور عضو اوپک هم‌اکنون در نشست پشت درهای بسته در حال بررسی سیاست‌های این سازمان برای ۶ ماه آینده هستند.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در یکصد و هشتاد و یکمین نشست عادی خود با پخش نماهنگی، از حضور چندساله بیژن زنگنه در وزاتخانه‌های نفت و نیرو ایران قدردانی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید