شوخی در جشن تولد، خون به راه انداخت + عکس

کدخبر: ۴۳۰۹۷۹
شوخی عجیب دوستان یک زن در جشن تولدش نزدیک بود به نابینایی او منجر شود.
شوخی در جشن تولد، خون به راه انداخت + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک روز تولد یکی از بهترین روز‌های زندگی هر آدمی به شمار می‌رود. به همین علت بسیاری با دعوت از اقوام و دوستان و جشن گرفتن این روز آن را برای خود به روزی خاطره انگیز تبدیل می‌کنند. اما برای یک زن جوان چیزی نمانده بود که جشن تولدش تبدیل به یک کابوس وحشتناک برای او شود. شوخی یکی از دوستان این زن جوان در کوبیدن کیک به صورتش نزدیک بود منجر به از دست دادن یکی از چشمانش شود.

کوبیدن کیک تولد به صورت دختر جوان او را تا مرز کوری برد

در این حادثه پس از آنکه یکی از دوستان این زن قسمتی از کیک تقسیم شده را به صورت او کوبید چوب کیک به داخل پلک وی فرو رفت. شیرینی پز برای تهیه کیک چند لایه از چوب استفاده کرده بود. پس از این حادثه این زن در حالی که از درد فریاد می‌کشید و خون از پلک چشمش جاری شده بود به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد.

rot0LXrnefg5

چوب کیک در پلک صاحب تولد فرو رفت

در تصویری که از این زن منتشر شده چوب کیک را در حالی که وارد پلک او شده نشان می‌دهد. در این حادثه خوش شانسی این زن موجب شد تا آسیب جدی به چشمش وارد نشود. او تنها در ناحیه پلک و نزدیک به چشم راست خود دچار جراحت سطحی شد. او با انتشار این تصویر در فیسبوک خود از کاربران خواست تا از انجام شوخی‌های مشابه جدا خودداری کنند.

تیتر یک
اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
کارگزاری مفید