اولین تذکر رسمی به ابراهیم رئیسی/ نیروهای امنیتی تهدید می شوند

کدخبر: ۴۳۱۹۱۰
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به بیان توضیحاتی درباره تهدید نیروهای امنیتی کشور در شرایط حال حاضر توضیحاتی داد.
اولین تذکر رسمی به ابراهیم رئیسی/ نیروهای امنیتی تهدید می شوند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: امروز اولین تذکر رسمی به رئیس جمهور جدید را اعلام می‌کنم. اولین تذکر در جهت توجه به خواست ملت ایران است. به رئیس جمهور متذکر می‌شویم اولین و مهم ترین نمود کار شما در انتخاب مدیران و وزار متجلی می‌شود و مبنای قضاوت ملت ایران خواهد شد.  

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس  افزود: قرار بر این است که وزرا و روسای انقلابی معرفی شوند و عزیزانی انتخاب شوند که در زمان جنگ در مقابل دشمنان ایستادند.

محمودوند با تاکید بر اینکه وزرای انقلابی می‌خواهیم خاطر نشان کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر می‌کنم، البته از خبرنگاران نجیب نه خبرنگار نما‌هایی که سعی در نابودی هست و نیست ملت ایران دارند. من از خبرنگار نجیب دفاع می‌کنم و وقتی یک نفر خبرنگاری را پفیوز خطاب کرد هیچ وقت نگفتند چرا با خبرنگار رسمی این برخورد را می‌کنید؟  

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه موضوع مهم نفوذ، نفوذ و نفوذ است ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همیشه درباره نفوذ تذکر می‌دهند. این نفوذ خیلی جا‌ها گسترده شده و یک معادله ساده نیست. کسانی که دل در گرو این کشور دارند همیشه سینه آن‌ها در برابر مشکلات سپر بوده است.  

محمودوند افزود: تنها سلاح ما در مقابل نفوذ، کسانی هستند که مردانه ثابت کردند از ایران و ایرانی دفاع می‌کنند.  

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: تضعیف نیرو‌های خدوم امنیتی این روز‌ها مطرح است. چه کسانی این کار را می‌کنند؟ و با چه بهانه هایی؟ کسانی که دکل‌های نفتی را دزدید و علیه امنیت ملی اقدام کردند و  کسانی که زمانی به پای همین نیرو‌های امنیتی برای تائید صلاحیت گریه می‌کردند، امروز همان جریان کثیف انحراف به عزیز‌ترین و صادق‌ترین و وفادارترین نیروی نام و انقلاب و کشور حمله می‌کند.  

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: بر اساس آمار رسمی، مهاجرین در کشور ۳ میلیون نفر هستند که البته این آمار را قبول نداریم، با این احتساب حداقل ۳ میلیون شغل از جوانان کشور ضایع شده و باید یک قانون محکم و دلسوزانه ایجاد کنیم.  

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امروز مهاجرت گسترده به کشور ایجاد شده و ۳ میلیون شغل به واسطه قانون گذاری ما ازجوانان ما گرفته شده، شغل‌هایی که درآمد زیادی دارند.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید