قول وزیر ارتباطات پیشنهادی رئیسی در مورد شبکه ملی اطلاعات

کدخبر: ۴۳۳۷۴۲
حاجی دلیگانی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در رابطه با جلسه با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات پیشنهادی رئیسی و برنامه های وی گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات وعده داد ظرف دو سال شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی کند.
قول وزیر ارتباطات پیشنهادی رئیسی در مورد شبکه ملی اطلاعات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌ و گو با خانه ملت، در تشریح نشست کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با عیسی زارع پور و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی سجادی وزرای پیشنهادی ارتباطات و دفاع، گفت: نمایندگان موضوع راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را مطرح کردند و وزیر پیشنهادی پاسخ داد که آنچه که وظیفه ما است را طی دو سال گام به گام و در 7 گام و لایه انجام خواهیم داد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود: اعضای کمیسیون همچنین مشکلات ارتباطی تلفن‌های ثابت و عدم توسعه مخابرات را مطرح کردند که زارع پور قول داد در صورت رای اعتماد مجلس آنها را برطرف کند.

در اکوایران ببینید:یک پنجم کابینه رئیسی در خطر

وی یادآور شد: همچنین اعضای کمیسیون در نشست با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موضوعاتی مانند توسعه و ارتقای کیفی و کمی صنعت هواپیماسازی، بازسازی و احیای شهرک‌های مسکونی ارتش و کارآمدی بیشتر صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی نیروهای مسلح و کاهش وابستگی صندوق به خزانه و بودجه دولت را مطرح کردند و ایشان تاکید داشتند که باید کارآمدی صندوق افزایش یابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: وزیر دفاع هم ارتقای توان موشکی و دفاعی کشور و افزایش آمادگی های دفاعی را از اولویت های وزارت دفاع دانست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید