ادعای میرزایی درباره نظر رهبر انقلاب درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات/ اُف بر تو ای دنیا

کدخبر: ۴۳۴۹۰۸
نماینده مخالف وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: درباره نظر حضرت آقا درباره آقای خطیب چه کسی بهتر از رییس جمهور می تواند پاسخ دهد، روز گذشته از ایشان سوال شد و گفتند حضرت آقا درباره ایشان نظر خاصی نداشتند.
ادعای میرزایی درباره نظر رهبر انقلاب درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات/ اُف بر تو ای دنیا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حسین میرزایی، نماینده اصفهان دومین مخالفی بود که درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات بیان کرد: همکاران گرامی آیا رهبر انقلاب از بین گزینه های پیشنهادی جناب آقای خطیب را پذیرفتند؟ مجلس انقلابی همواره مطیع فرمایشات رهبر انقلاب است اما اگر کسانی بر خلاف واقع تایید کسی را به حضرت آقا نسبت دهند اشتباه بزرگی کردند، همکاران گرامی در این روزها اخباری درباره تایید آقای خطیب توسط رهبر انقلاب مطرح شد.

وی ادامه داد: از عزیزانی که سخن حق را گفتند تشکر می کنیم اما درباره نظر حضرت آقا درباره آقای خطیب چه کسی بهتر از رییس جمهور می تواند پاسخ دهد، روز گذشته از ایشان سوال شد و گفتند حضرت آقا درباره ایشان نظر خاصی نداشتند. آقای کوثری هم همین حرف را به زبان آوردند، برادران و خواهران چرا برخی افراد و گروه ها از فرمان پذیری مجلس از رهبر انقلاب دیدگاه خود را از زبان رهبری مطرح می کنند؟ آیا ایشان خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود نمی دانند؟ آیا آزاد مردانی در بین آنان یافت نمی شود؟ یعنی تصدی صندلی وزارت اینقدر ارزش دارد که برخی به نایب امام زمان نسبت دروغ می دهند تا نمایندگان را دچار خطا کنند؟ اف بر تو ای دنیا!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید