موافقت کمیسیون آموزش با برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم

کدخبر: ۴۳۵۴۴۳
کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: برنامه های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری با اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی علم و فناوری، دارای هماهنگی و انطباق است.
موافقت کمیسیون آموزش با برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون خود را در مورد صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم، قرائت کرد.

وی افزود: کمیسیون آموزش مجلس با دقت و حساسیت زیاد صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم را بررسی کرد که نتیجه این بررسی حاکی از انطباق کامل مدارک و سوابق زلفی گل با اسناد بالادستی دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: وزیر پیشنهادی دارای پیشینه علمی خوب و مقالات علمی خوبی است و بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مقاله نوشته است.

حاجی پور با اشاره به برنامه های زلفی گل اظهار داشت: وی به دنبال رشد مضاعف علمی کشور، حمایت مجدانه از شرکت های دانش بنیان و اجرای صحیح سند آمایش آموزش عالی با توجه به واقعیت های جامعه است.

وی ادامه داد: زلفی گل به آموزش های کاربردی در آموزش های عالی کشور توجه دارد و تأکید دارد به منزلت اعضای هیئت علمی دانشگاه ها توجه شود، توجه به پروژه های کلان ملی، توجه به کارآفرینی دانشجویان و استقرار دانشگاه ها نیز از دیگر برنامه های زلفی گل است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اعلام کرد: برنامه های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری با اسناد بالادستی و سیاست های کلی علم و فناوری، دارای هماهنگی و انطباق است.

حاجی پور متذکر شد: برنامه های کتبی و شفاهی و پیشنهادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری نشان دهنده تسلط وی بر آموزش عالی کشور است و برنامه هایی را هم برای تحول در دانشگاه ها ارائه کرده است و در مجموع کمیسیون آموزش مجلس موافق تصدی وی در وزارتخانه مذکور است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید