سیاست متفاوت دولت و مجلس برای حملات به حسن روحانی

کدخبر: ۴۴۳۹۱۷
این‌روزها مجلس پرچم تخریب روحانی را برافراشته است؛ به نحوی که در همین چند وقت اخیر به دفعات شنیده شد که برخی از نمایندگان خواهان محاکمه روحانی هستند یا آنکه کمیسیون اصل90 سخن از طرح شکایت از روحانی را مطرح کرد
سیاست متفاوت دولت و مجلس برای حملات به حسن روحانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه شرق، این‌روزها مجلس پرچم تخریب روحانی را برافراشته است؛ به نحوی که در همین چند وقت اخیر به دفعات شنیده شد که برخی از نمایندگان خواهان محاکمه روحانی هستند یا آنکه کمیسیون اصل90 سخن از طرح شکایت از روحانی را مطرح کرد.

این در حالی است که دولت برخلاف مجلس به‌هیچ‌وجه انتقاد شدیداللحنی علیه دولت روحانی نکرده است و شخص رئیسی هم گرچه اخیرا قدری از سیاست‌های دولت قبل انتقاد کرد، اما دستور کار خود را تخریب روحانی قرار نداده است.

 گفتنی است نمایندگان کنونی مجلس پیش از انتخابات مجلس یازدهم در انتقاد به عملکرد مجلس دهم می‌گفتند که با روی‌کارآمدن مجلس انقلابی، ریل‌گذاری درستی انجام می‌شود تا مشکلات اقتصادی کشور حل شود که اکنون و بعد از گذشت حدود یک‌سال‌ونیم از عمر مجلس یازدهم، هیچ تأثیر شایان ذکری که متعاقب اجرای دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارتی نمایندگان باشد، به چشم نمی‌خورد. به هر روی این‌روزها به‌ویژه در مجلس، بازار روحانی‌ستیزی داغ است؛ زیرا گویا نمایندگان دیواری کوتاه‌تر از روحانی پیدا نکرده‌اند!.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید