درباره توصیه یک مرجع تقلید به دولت رئیسی ومجلس

کدخبر: ۴۴۹۹۷۸
آقای قالیباف رئیس مجلس، در دیدار با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، مرجع عالیقدر، توصیه ای مشفقانه و خردمندانه دریافت کرد و آن این که فقر و فلاکت تحمیل شده بر ملت شریف و بالقوه ثروتمند ایران را که روز به روز ابعاد و اعماق وسیعتری پیدا می کند، با خروج از انزوای خود ساخته بین المللی و ارتباط با همه جهان از جمله آمریکا و اروپا، بر طرف کنید.

اکنون که حاکمیت به لطف! نظارت استصوابی و مهندسی انتخابات توسط شورای نگهبان، یکدست شده و خطر لیبرالها! و غربزده ها! برای شراکت در قدرت منتفی شده و جریان انقلابی اصولگرا با حرص و اشتیاقی وصف ناپذیر شاهد قدرت را در آغوش گرفته است، جا دارد پس از سالها سیاست ورزی احساسی و متوهمانه و خسارتبار برای دین و دنیای مردم، راهی به سوی واقع گرایی در سیاست خارجی گشوده و ایران را از انزوای بین المللی نجات دهد و بیش از این خود را در معرض نارضایتی های در آستانه انفجار داخلی و طراحی های خطرناک خارجی و صهیونیستی علیه تمامیت ارضی ایران قرار ندهد.

به نظر می رسد اگر حاکمان یکدست انقلابی نسبت به خطر فروپاشی ایران نگران نباشند، حتما در مورد حفظ قدرت خود و تداوم آن حتی برای نسلهای بعدی شان دغدغه مند باشند و همین امر کافی است تا دیر نشده و همه فرصت‌ها از دست نرفته، ریل رو به ناکجا آباد حکمرانی را عوض کرده و کشور را در مسیر آبادانی و پیشرفت و مهمتر از همه امنیت پایدار و نه شکننده قرار دهند‌.

به نظر می رسد اکثریت ملت هم در فقدان یک جریان جایگزین قوی (که با انواع ترفندها و سرکوبها از میدان بدر شده) از سر ناچاری و استیصال و در برابر گزینه فروپاشی سرزمینی به این حاکمیت یکدست تن در دهند و لذا نباید دغدغه حفظ اقتدار، همچنان موتور محرکه سیاست‌های داخلی و خارجی نظام انقلابی باشد.

منبع: کانال تلگرامی نویسنده

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید