انتقاد شدید مجلسی ها از اصلاح طلبان: به جای پشتیبانی از کشورتان از دشمن حمایت نکنید

کدخبر: ۴۵۲۴۷۱
یکی از نماینده های مجلس به شدت از اصلاح طلبان انتقاد کرد.
انتقاد شدید مجلسی ها از اصلاح طلبان: به جای پشتیبانی از کشورتان از دشمن حمایت نکنید

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از فارس، منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم، با اشاره به اظهار نظر برخی اصلاح‌طلبان در طرفداری از آمریکا در درگیری دریایی اخیر سپاه با آمریکایی‌ها گفت: کسانی که این طرفداری‌ها را از آمریکا می‌کنند همان‌هایی هستند که شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» از حنجره آنان خارج می‌شد.

وی افزود: توصیه من به این افراد این است که برای خود شأن قائل باشند و به جای حمایت از کشورشان از دشمن حمایت نکنند و حق را به او ندهند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: اقدام سپاه در بازپس‌گیری محموله نفتی و بازگرداندن آن به ایران اقدامی کاملاً ستودنی است و ما باید بگونه‌ای عمل کنیم که هیچ کشوری جرأت نداشته باشد به منافع ملی ما چپ نگاه کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ توقیف این کشتی نفتی و انتقال آن به ایران حق ما بود چرا که همانطور که گفتم هم آمریکا و هم کشتی که پیش از این به ایران خیانت کرده و با آمریکایی‌ها همدست شده بود و نفت ما را در اختیار آنها قرار داده بود و برای همگان باید درست عبرت شود.

حقیقت‌پور افزود:‌ چندی پیش این کشتی که مربوط به شرکت حمل و نقل دریایی است به ایران خیانت کرد و با همکاری با آمریکایی‌ها نفت ایران را به آمریکایی‌ها تحویل داد و آنها نفت ایران را به نفع خود به فروش رساندند و چند روز قبل پس از بارگیری نفت در این کشتی نفتی در فجیره امارات و حرکت آن در مسیر دریایی نیروی دریایی سپاه آن را متوقف و به آب‌های سرزمین ایران هدایت کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: این کار سپاه کاملا به جا و درست بود و شرکت حمل و نقل و کشتیرانی نه تنها باید کشتی‌اش متوقف شده و محموله‌اش تخلیه شود بلکه باید به ایران جریمه و غرامت هم بپردازد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید