افشاگری جدید یک ژنرال اسرائیلی: در مسیر نابودی هستیم!

کدخبر: ۴۵۲۹۹۳
اقتصادنیوز: رئیس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که اسرائیل در مسیر نابودی قرار دارد و در هر جنگ احتمالی آینده، متحمل شکست سنگینی خواهد شد.
افشاگری جدید یک ژنرال اسرائیلی: در مسیر نابودی هستیم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته و رئیس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل امروز یکشنبه اذعان کرد که اسرائیل در مسیر نابودی است و در هر جنگ آینده، متحمل خسارات سنگینی خواهد شد.

به گزارش وب‎سایت عبری «مگافون»، ژنرال بریک به تل‌آویو هشدار داد که برای هیچ جنگی در آینده که ممکن است در بیش از یک جبهه رخ دهد، آماده نیست و چنین جنگ‌های چند جبهه‌ای، اسرائیل را چندین دهه به عقب خواهد برد.

در ادامه این گزارش تأکید شده که اسحاق بریک همیشه هشدارهای خود را به ژنرال بنی گانتس وزیر جنگ و ژنرال آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل ارسال کرده و هر از گاهی پیام‌هایی در این زمینه برای آنها ارسال می‌کند.

مقام سابق مسؤول کمیته شکایات ارتش با بیان اینکه جنگ‌های بعدی علیه اسرائیل در جبهه داخلی است، اظهار کرد که تل آویو شاهد جنگ‌های بی‌سابقه‌ای از نظر میزان خسارات احتمالی خواهد بود.

پیش از این ژنرال بریک در کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل گفته بود که هر جنگی در آینده با تل‌آویو جنگ داخلی خواهد بود و ارتش شروع به توجه به ضعف آن جبهه کرده است که تهدیدی استراتژیک برای امنیت قومی اسرائیل است.

بریک با تاکید بر اینکه جنگ‌های آینده شاهد سقوط هزاران موشک، پهپاد و موشک‌های نقطه‌زن در جبهه داخلی اسرائیل خواهد بود، تصریح کرد: اگر جنگ در بیش از یک جبهه رخ دهد، اسرائیل متحمل خسارات زیادی خواهد شد و آنچه شهرک‌نشینان در این جنگ‌ها تجربه خواهند کرد، مشابه آن را تجربه نکرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید