معاریو : سیاست‌های اسرائیل در سوریه شکست خورد

کدخبر: ۲۶۵۵۲۶
روزنامه معاریو در شماره روز سه شنبه خود با اشاره به پاسخ ارتش سوریه به تجاوزات هفته گذشته تل آویو به دمشق، نوشت: تحولات اخیر بیانگر آن است، اسرائیل بویژه سیاست های «گادی آیزنکوت» وزیر پیشین دفاع، در سوریه شکست خورده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پایگاه خبری عکا با بازتاب این یادداشت از معاریو اعلام کرد: رهبران اسرائیل همچنان این مساله را مطرح می کنند که چگونه می توان مانع از استقرار ایران در سوریه شد و میزان موفقیت تل آویو در تحقق این رویداد چه میزان بوده است.

در این یادداشت به قلم «یوسی میلمان» همچنین به سخنان و ادعاهای تکراری مقام های صهیونیست بویژه نتانیاهو برای آن چه وی حضور ایران در سوریه می نامد اشاره شد و آمده است: نخست وزیر و دیگران بارها تاکید کردند، اسرائیل به ایران اجازه حضور در سوریه و بویژه در نزدیکی مرزها با اسرائیل را نمی دهد.

میلمان نوشت: آن چه موجب تردید در موفقیت اسرائیل در سوریه شده است، به ماجرای یکشنبه گذشته در جولان باز می گردد که این گمانه زنی ها در خصوص عدم موفقیت تلاش های تل آویو را در سوریه تقویت می کند.

اعتراف نویسنده صهیونیستی پس از آن صورت می گیرد که دمشق در یک اقدام تلافی جویانه و به دنبال اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی در حملات موشکی از زمین و هوا به خاک سوریه، چندین فروند موشک به منطقه جبل الشیخ در جولان اشغالی شلیک کرد که موجب وحشت سران صهیونیست شد.

پس از حمله صهیونیست ها به سوریه، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز در تماس تلفنی با «ولادیمیر پوتین» همتای روسیه اش هم تهدید کرد که در صورت تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی به دمشق، فرودگاه بن گوریون تل آویو هدف حمله موشکی قرار خواهد گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید