دیدار قریب الوقوع باقری با مقامات انگلیس

کدخبر: ۴۵۳۲۲۲
اقتصادنیوز: علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران قرار است در جریان سفر به چند کشور اروپایی، روز پنجشنبه با مقامات وزارت امور خارجه انگلیس در لندن دیدار کند.
دیدار قریب الوقوع باقری با مقامات انگلیس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جزئیات این برنامه هنوز منتشر نشده است. اما پتریک وینتور سردبیر روزنامه گاردین خبر داد که معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران یازدهم نوامبر با دیپلمات‌های ارشد وزارت خارجه انگلیس ملاقات خواهد کرد.

وی در توئیتی عنوان کرد که وزارت امور خارجه انگلیس از ایران می‌خواهد که از فرصت برای بازگشت به برجام سریعا استفاده کند.

پیشتر سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر باقری به پایتخت سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس و احتمالا اسپانیا در مقام معاونت سیاسی خبر داد و گفت: در این سفرها درباب مسایل دو جانبه و منطقه‌ای گفت وگو می‌شود اما چون آقای باقری مذاکره کننده ارشد تیم است درباره مذاکرات پیش رو هم صحبت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ایران همانطور که مواضع خود را برای دوستان تشریح کرده، مادامی که اطمینان قطعی پیدا نکند که تحریم‌های یکجانبه و فراسرزمینی ایالات متحده به صورت یکجا و موثر، قابل تضمین عینی و راستی آزمایی برداشته نشود، اقدامات جبرانی خود را متوقف نخواهد کرد. در واقع تا درباره همه چیز توافق نشود هیچ چیزی توافق نخواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید