توصیه امام جمعه البرز به دولت درباره حذف دلار 4200 تومانی

دولت رئیسی برای گرانی ها فعلا کاری نکرده است

کدخبر: ۴۵۳۹۷۲
اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید دارد دولت همه ابعاد حذف دلار 4200 تومانی را درنظر بگیرد.
دولت رئیسی برای گرانی ها فعلا کاری نکرده است

به گزارش اقتصادنیوز  و به نقل از ایسنا، محمدمهدی حسینی‌همدانی در نماز جمعه ۲۱ آبان کرج به رزمایش اخیر ارتش و سپاه اشاره کرد و گفت: تجهیزات استفاده شده در این رزمایش در دوران تحریم ساخته شد و غیور مردان با ایمان نیروهای مسلح نبرد دور از ساحل خودی را شبیه سازی کردند.

حسینی همدانی ادامه داد: این رزمایش توان دفاعی و توان مقابله به مثل با دشمنان را به رخ کشید و دارای پیام‌های بسیاری برای دشمنان انقلاب  اسلامی بود.

وی افزود: رزمندگان غیور ایران در این رزمایش پیامی روشن به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و دیگر حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن دادند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: پهپادها و موشک‌های کروز ساخت ایران در صورت هرگونه اشتباه محاسباتی نفس‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در سینه خفه  می‌کنند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به مطالبی که درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منتشر شده هم اشاره و اعلام کرد: دولت و مجلس باید تمام ابعاد و جوانب این اقدام را  بسنجند و  ببینید که این کار  چه آثاری  بر زندگی اقشار مختلف مردم  دارد.

حسینی همدانی افزود: گرانی‌ها به اندازه کافی جامعه را تحت فشار قرار داده است بنابراین لطفاً در این زمینه دقت لازم را داشته باشید تا به مردم شوک جدید وارد نشود. لازم است اقدامات موثری برای اصلاح بازار و  رفع مشکل گرانی برداشته شود.

وی تأکید کرد: ما در این زمینه منتظر هستیم و هنوز اقدام جدی و موثری در این زمینه دیده نشده است که امیدواریم به زودی این اقدامات به سرانجام برسد.

نماینده ولی فقیه در البرز به معرفی استاندار جدید البرز هم اشاره و ضمن قدردانی از شهبازی استاندار سابق البرز، گفت: برای استاندار جدید آروزی موفقیت داریم و امیداریم در مدت ماموریت در این منطقه منشا آثار و برکات باشند.

وی افزود: عمر مسئولیت‌ها کوتاه است و زمان به سرعت سپری می‌شود، استان البرز از فرصت‌های زیادی برای کار برخوردار است و جوانان عالم، متدین و آماده به کار و خدمت بسیاری در این استان زندگی می کنند.

وی به استاندار جدید البرز توصیه کرد که با برقراری ارتباط و ایجاد همدلی و محبت با استفاده از همه ظرفیت‌ها شعار ما می‌توانیم را به گفتمان تبدیل کند.

حسینی همدانی گفت: استاندار جدید باید به جد برای رفع عقب ماندگی‌های استان البرز تلاش کند. البرز بعد از استان شدن به جای تقویت زیرساخت‌ها و فراهم شدن شرایط لازم برای رفع محرومیت‌ها  درگیر برخی سیاسی کاری سیاست بازان سالوس برای رسیدن به مطامع مادی و دنیایی شد، افراد شایسته و خدومی که می توانستند  در این استان منشا  آثار و خدمات مهمی باشند توسط این سیاست بازان کنار گذاشته شدند.

وی ادامه داد: امروز البرز در برخی از  موضوعات از برخی از مناطق کم برخوردار کشور هم عقب تر است، البرز استانی ثروتمند است و رفع مشکل بیکاری استان البرز تنها با شهرک صنعتی اشتهارد میسر است.

امام جمعه کرج با انتقاد از عدم ثبات مدیریتی در استان البرز گفت: در طول هشت سال گذشته در استان البرز چهار استاندار عوض شده است، عدم ثبات مدیریت در استان البرز آسیب زیادی به این استان زده است و امیدواریم در این دولت شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.

وی در پایان گفت: افرادی که برای مسئولیت‌ها انتخاب می‌شوند باید کاربلد و باتوان لازم برای آن مشاغل در نظر گرفته شوند و نباید افراد  بر اساس لابی گری و سیاسی بازی منصبی را اشغال کنند این استان زمینه کار فراوان دارد و می‌تواند الگویی برای دیگر مناطق کشور باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید