شرط ایران برای ورود به مذاکرات هسته ای

کدخبر: ۴۵۳۹۸۳
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شرط ایران برای ورود به مذاکرات هسته ای، لغو تمام تحریم هاست.
شرط ایران برای ورود به مذاکرات هسته ای

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایسنا، محمد عبادی زاده ظهر امروز (۲۱ آبان ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی،افزود: همزمان با انجام مذاکرات هسته ای، باید به دنبال گسترش روابط با کشورهای دیگر بود و در نظر داشت که طولانی شدن مذاکرات هیچ نفعی برای مردم ندارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در مذاکرات هسته ای، گفت: در این مذاکرات ، دیپلماسی سازنده و اتخاذ تضمین برای اجرای تعهدها، سیاست دولت در این حوزه به منظور تامین منافع مردم کشورمان می باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: شرط کشور ایران برای ورود به مذاکرات هسته ای، لغو تمام تحریم های ظالمانه علیه کشورمان است.

عبادی زاده در بخش دیگری از صحبت های خود در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس ، روز کتاب و کتاب خوانی (۲۴ آبان) را مورد اشاره قرار داد و بر ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.

وی کتاب های خوب و ارزشمند را سرمایه مهمی برای زندگی افراد دانست و افزود: خداوند از طریق کتاب مقدس قرآن با ما سخن می‌گوید که این نشان دهنده اهمیت کتاب است.

امام جمعه بندرعباس سالروز وفات حضرت معصومه (س) (۲۵ آبان)  را نیز مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: آن بزرگوار، بانویی متدین و انقلابی بود که برای احیای دین اسلام همواره مجاهدت کرد و بخشش و سخاوتمندی این بانو بزرگوار در اسلام زبانزد است.  

 عبادی زاده با تاکید بر ترویج سیره ائمه اطهار (ع) در جامعه و لزوم آشنایی نسل جوان با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: یکی از دغدغه های امروز جامعه ما مساله ازدواج است که خانواده ها باید راه صحیح تشکیل خانواده را به فرزندان خود نشان دهند و پشتیبان آنها در این امر خیر باشند.

امام جمعه بندرعباس همچنین ضمن تبریک ولادت امام عسگری (ع) با اشاره به ویژگی‌های آن امام همام، افزود: ایشان تلاش‌های فراوانی برای شیعیان انجام دادند و باید همواره پیرو راه و روش ائمه جهت دستیابی به سعادت دنیا و آخرت باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید